تازه های سایت

9. خرداد 1395 - 23:51
شهردار باشت در گفتگوی تلفنی با باشت نیوز
مهر جعلی افراد سود جو بر لاشه های گوشت در باشت/رسانه ها در انعکاس اخبار دقت بیشتری کنند
شهردار باشت در این نشست گفت: تنها ده درصد از دام های ذبح شده در شهر باشت با تأیید مهر دامپزشکی روانه بازار می شوند و 90 درصد لاشه دیگر در خارج از کشتارگاه کشتار شده و با مهر جعلی عرضه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، نشست کارگروه کشتارگاه‌ها امروز به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی و شهرداران شهرستان‌های استان برگزار شد.

 

این نشست که صبح امروز در یاسوج برگزار شده بود با حاشیه هایی همراه بوده است.

 

یکی از این حاشیه ها انعکاس سخنان بهنام برازنده شهردار باشت در خصوص کشتارگاه این شهر و درج مهرهای جعلی بود که بر لاشه های دام های ذبح شده نقش بسته بود که برخی از رسانه های محلی استان این مهرهای جعلی را به اداره دامپزشکی باشت نسبت داده بودند.

 

بهنام برازنده شهردار باشت در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری ضمن اشاره به این نکته که رسانه ها در انعکاس اخبار دقت بیشتری کنند، گفت: من در این نشست گفته بودم که مسئول دامپزشکی باشت اعلام کرده است که برخی از مهرها زده شده بر گوشت موجود در شهرستان باشت جعلی است و مهرهایی از برخی افراد توزیع کننده گوشت گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: برخی از سایتهای محلی استان به اشتباه از قول من نوشته بودند که، مسئول دامپزشکی باشت اعلام کرده است که من مهر جعلی دارم، که چنین سخنی هرگز اینگونه نبوده است.

 

 

شهردار باشت در این نشست گفت: تنها ده درصد از دام های ذبح شده در شهر باشت با تأیید مهر دامپزشکی روانه بازار شده و 90 درصد لاشه دیگر در خارج از کشتارگاه کشتار شده و با مهر جعلی عرضه می‌شود.

 

برازنده با بیان اینکه این کشتارگاه دیوار به دیوار ساختمان دامپزشکی بوده و در مجاورت مجتمع ادارات و مصلای شهر باشت قرار دارد، افزود: در جلسات قبل مصوب شد که این کشتارگاه تعطیل و گوشت موردنیاز شهرستان باشت از طریق کشتارگاه گچساران تأمین شود اما این کار انجام نشد.

 

وی با اشاره به اینکه تشخیص مهر جعلی دامپزشکی از مهر اصلی امکان‌پذیر نیست تأکید کرد: سلامت مردم باشت در خطر است.

 

شهردار باشت تصریح کرد: هدف گول زدن مردم نیست، لاشه‌ها غیر مجاز وارد شهر می‌شود و بنده ضمن بررسی وضعیت کشتارگاه‌های باشت باید اعلام کنم که مردم از این وضعیت راضی نیستند.

 

انهتای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

درودبرشهردارعزیز....واقعا حاج موسی رو بگن رییس و .... هم بگن رییس...بابا .... به درد مدیریت دامپزشکی نمیخوره
بعضی وقت ها خیلی ها ناراحت میشون که فلانی رئیس دامپزشکی باشت هست. این آقای یعنی .... اگه لیاقت داشت خوب از منصب ریاست دامپزشکی باشت منعزلش نمیکردن.دوست محترم واقع بین باش تا اینکه از روی احساس عمل کنید
واقعا شهردار خوبی داریم اما کی قدر بیونه
دو تا لامپ زدن تو سطح شهر زدن خوب بودنه؟ توی زمان ملک نژاد و اون دوره کوتاه محمدی شاهد چه عملکردایی بودیم اما توی این دوران چی دیدیم؟؟؟
.... خوش و همه بدتره
شهردار گفت تعطیل بشه اما اقدامی صورت نگرفت ؟؟؟واقعا خنده داره؟ ایام عید خبر پلمپ کشتارگاه توسط شبکه بهداشت را هممون شنیدیم اما بعد از چند روز اعلام کردند باز شده ؟؟؟؟ کی بازش کرد ؟؟؟با چه دلایلی؟؟؟چرا با شبکه بهداشت مقابله کردند که باید پلمپ باز شود؟؟؟اگر شما گفتید پلمپ شود چرا اجازه باز شدنش را دادید؟؟؟

نظرات کاربران