تازه های سایت

10. خرداد 1395 - 0:27
واکنش تند مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت به خبر شهردار این شهر
گفته هایتان به جُوک بیشتر شبیه است/سنگ اندازی شما در پروژه کلینیک را فراموش نکرده ایم/شما در موضوع کشتارگاه باشت در تقابل با سلامت شهروندان بوده اید
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت به خبر شهردار این شهر در خصوص وضعیت گشتارگاه این شهر واکنش تند نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در پی انتشار خبری تحت عنوان (مهر جعلی دامپزشکی بر لاشه های گوشت در باشت/باید کشتارگاه باشت تعطیل شود) از سوی شهردار شهرستان باشت در نشست کارگروه کشتارگاه‌ها استان که امروز در یاسوج برگزار شده بود، کریم رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت به این خبر واکنش نشان داد و جوابیه ای در این خصوص برای پایگاه خبری باشت نیوز ارسال کردند.

 

متن کامل جوابیه مدیر شبکه درمان و بهداشت شهرستان باشت به دین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شهردارعزیز و خیلی دلسوز شهر من ...

 

هشدار بسیار زیبای شما را در رسانه ها و پایگاه های خبری خواندم و خیلی خوشحال شدم که بعد از سه سال حرف و رسالت و درد دل ما را رسانه ای کردید!

 

اما به دلیل تشویش اذهان عمومی و استراتژی فرار به جلوی شما مجبور به پاسخ شدم.

 

امیدوارم که خاطر عزیز شما رنجیده نگردد و همچنان دلسوز سلامت مردم بمانید.

 

شهردارعزیزم لشکرکشی، گروکشی، تهدید، توهین و جوسازی های شما در زمانی که ما دستور پلمپ کشتارگاه را دادیم که فراموش نکرده اید؟ آیا در آن دوران هم دلسوز سلامت مردم بودید؟ تهدیدات شما و بی حرمتی های صورت گرفته و به خادمان سلامت باشت ،خلاف گفتمان شما را اثبات میکند.

 

شهردار عزیزم خوانندگان عزیز با دیدن جملات شما هیجان زده و شگفت زده شدند و این گفتمان شما به جوک شبیه است تا به دلسوزی های نامادری!

 

شهردار عزیزم، از بیماریهای مشترک انسان و دام فرمودید، آیا این بیماریها دیروز کشف شد؟ یا سالهای قبل هم وجود داشت؟ براستی سهم خود را در اپیدمی بیماری تب مالت و انواع بیماریهای گوارشی شهرستان چقدر میدانید؟

 

شهردار عزیزم، به مردم هشدار دادید اما فراموش کردید که مستندات رفتار شما با همکاران حوزه سلامت در سالهای قبل بخاطر دستور مدیرشبکه بهداشت و درمان باش و پلمپ کشتارگاه، در ذهن آنها جاودان شده است،! همکاران شبکه بهداشت و درمان که سالها قبل این هشدار شما را به شخص شما دادند و بعد از آن سنگ اندازی های شما در پروژه های عام المنفعه همچون کلینیک تخصصی و ... را که فراموش نکردید؟

 

شهردار عزیزم از لاشه های گوشت سخن گفتید منظور شما همان لاشه هایی بود که در نوروز بخاطر آن دستور پلمپ کشتارگاه را صادر کردیم و همان لاشه هایی که شما برعلیه شبکه بهداشت ودرمان باشت کمربند همت بستید؟

 

شهردار عزیزم به یاد شاعر افتادم که چه زیبا فرمود: جانا سخن از زبان ما میگویی،!

 

اما چرا اینقدر دیر به سخن آمدی؟ چه زیبا بود که به جا و به موقع هشدار میداد و چه زیبا بود که از سه سال پیش با ما هم، همنوا میشدی و دلسوز مردم و نگران سلامتی مردم!

 

تاریخ را ورق میزنم و به سال ۹۲ برمیگردیم، روزهایی که تا امروز هرچه مرور میکنم میبینم شهردار عزیزم در موضوع کشتارگاه باشت در تقابل با سلامت شهروندان بوده و نه دلسوز سلامت مردم.

مهندس عزیزم توپ در میدان شماست و نمیشود به میدان دیگری بیندازید،چون داوران بسیاری آفساید شما را میگیرند.

شهردار عزیزم مستندات سه ساله نوشتاری و تصویری کشتارگاه (به اصطلاح)، موجود و مبرهن است،اگر صلاح دیدید تا رسانه ای کنم تا ببینیم افکار عمومی در خصوص هشدار دیرهنگام شما و نوشته من چه قضاوتی کنند!

 

مهرتان پایدار

کریم رضائی

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

احسنت
درود بر مدیر لایق و شایسته درود بر جناب دکتر رضایی
چرا شهردار باشت هیچگونه اقدامی انجام نمی دهد ؟ چرا با سلامت مردم بازی می کنید ؟
دکتر رضایی فقط بلده حرف بزنه شهردارباشت به نظر تحصیل کردها مغز شهر سازی است
باسلام. دکتر رضایی عزیز این نوع گفتار از شما که تحصیل کرده هستید بعید هستش.این همه کنایه..این همه ریچار....این همه؟اگه شما مسولین قرار باشه به جان همدیگه بیفتید آینده شهرباشت معلوم نیست چه خواهد بود. بعد از بررسی این جنجال ناخود آگاه یاد کلام امیرالمومنین افتادم که حضرت فرمود: دنیا پرستان و کسانی که دنیا انها را فریب داده مانند سگانی است خون آشام که بعضی از انها از روی خشم بر بعضی دیگر زوزه می کشندنیرومندشان ناتوانشان را می خورند و بزرگشان برکوچکشان غلبه می کنند. دنیا پرستان عقل خود را از دست داده اند دنیا آنها را به بازی گرفته آنها هم سرگرم بازی با دنیا هستند. مصداق کلام امیر المومنین شما مسولین هستید که به جای همدلی وبرادر و همکاری در جهت پیشرفت شهرستان برای همدیگه شاخ و شونه می کشید و سعی در تخریب همدیگه دارید.باشت امروز با باشت30سال پیش فرق چندانی نکرده و بی شک مسبب و مقصر این شما مسولین هستید که به دنبال شهرت هستی و نه دلسوز شهرستان. مهندس عزیز و دکتر عزیز امیدوارم شعار اقتصاد مقاومتی رهبرعزیز را سر لوحه کارتان قرار دهیدو دلسوز باشید برای شهرستان باشت باوی منافع شهرستان را بر منافع شخصی ترجیح دهید و دست از شعار بردارید چرا که مردم شعور دارند و شعار راقبول ندارن.مردم شهر زیبا و سالم می خواهند. موفق و سربلند باشید
درود بر دکتر رضایی واقعا بجا گفتید
به باشتی بودنم افتخار میکنم چون مدیری همچون دکتر رضایی در شهرم مدیریت میکند
اگه چندتا مدیر مثل دکتر رضایی تو باشت داشتیم دیگه مشکلی نداشتیم
دکتر رضایی به جای این همه شعار چرا یه خورده به فکر درمان این شهر نیستین فقط بلدی جو سازی کنی.ایقد ضعیف هستی که برا قطع کردن برق بیمارستان هر چه پرسنل داشتی جمعش کردی بردی فرمانداری اگه مدیر قوی بودی خودت مشکلتو حل میکردی نه اینکه بری پیش فرماندار التماس کنی که برق قطع کردن .
خیلی از شخصیت اقای رضایی خوشم میاد واقعا ادم با سیاست و قانونمندیه بنظرم دور بعد نمایندگی ثبت نام کن لیاقتت نمایندگی و وزارته

نظرات کاربران