تازه های سایت

12. خرداد 1395 - 11:04
این روزها در فضای مجازی چه می گذرد:
مردم کهگیلویه و بویراحمد استقبال از روحانی را تحریم کردند
ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع سایر استانها به استقبال رییس جمهور روحانی نخواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، از اولین سفر استانی رئیس جمهور کشورمان حجت الاسلام حسن روحانی که ظهر روز سه‌شنبه 24 دی ماه سال 1392 به استان خوزستان رقم خود تا امروز 872 روز می گذرد ولی همچنان دولت تدبیر و امید به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نیامده است.

 

این درحالی است که در فضای مجازی مطالبی در جهت عدم حضور و استقبال از هیئت دولت در صورت سفر احتمالی به این استان دیده و خوانده می شود.

 

در یکی از این مطالب اینگونه آمده است:

 

مردم شهر و دیار ما که همواره در تمام مسایل مهم انقلاب از جنگ گرفته تا تعداد شهدا، حضور در راهپیمایی ها و انتخابات همواره بر اساس میزان جمعیت رکورد دار بوده اند، این بار هم می خواهند رکورد بزنند اما در استقبال نکردن از رییس جمهور روحانی !

 

همانطور که رییس جمهور روحانی در توجه نکردن به استان کهگیلویه و بویراحمد رکورد زد. مردم این استان دیگر به یقین رسیده اند که غیر از خداوند بزرگ از کسی انتظار نداشته باشند.

 

اگرچه همیشه هم همین نگاه را داشته اند.

 

آری آقای رییس جمهور روحانی، دیگر برای این مردم مهم نیست قبل از ماه مبارک رمضان می آیی یا بعد آن، با وعده پوچ می آیی یا بدون آن، لبخند بر لب داشت باشی یا نه، از هم صحبتی با پریزیدنت اوباما بگویی یا از لبخندهای ظریف ظریف در برجام.

 

جناب روحانی خودتان نیک دریافته اید که برجام دردی از کشور دوا نکرده است، شعار چند روزه درست کردن اقتصاد کشور فقط شیرمال کردن بود.

 

و در آخر جناب روحانی به این استان هم اگر منت بر سر مردم گذاشتی و خود را نیز اینجا نشان دادی شما پاسخ دهید که از چه طرحی صحبت خواهی کرد و از افتتاح کدام کارخانه، کدام صنعت، از کدامین تلاش دولت شما برای اشتغال زایی در استانی که ییشترین بیکار را دارد خواهی گفت؟!!!

 

جناب پریزیدنت روحانی ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به شما پیشنهاد می دهیم که کهگیلویه بویراحمد را فراموش کنید. اگر امدید قطعا شگفت زده خواهید شد از جمعیت استقبال کننده منهای مسئولین که اینگونه ارتزاق میکنند.

 

ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال از روحانی را تحریم کردیم.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

همه ما رئیس جمهور کشورمان رو دوست داریم.هر وقت بیان به استان قدمشون روی چشم
ما هیچ وقت به استقبال روحانی نمی رویم به این دلیل که به استان وشهرستان هایمان توجه نمی کند از چنین ادم هایی خوشمان نمی اید و اقای ناشناس که گفتی میرویم خودت تنها برو تا علف زیر پایت سبز شود حتما کاری برایت کرده است
ما هیچ وقت به استقبال روحانی نمی رویم به این دلیل که به استان وشهرستان هایمان توجه نمی کند از چنین ادم هایی خوشمان نمی اید و اقای ناشناس که گفتی میرویم خودت تنها برو تا علف زیر پایت سبز شود حتما کاری برایت کرده است
الکی از جانب مردم صحبت نکن روحانی هرکاری میکنه جاده ای که 8سال احمدی نݫاد ویران کرد داره اباد نیکنه قدمش به روی چشم

نظرات کاربران