تازه های سایت

13. خرداد 1395 - 18:00
توسط قرارگاه قرب کوثر
42 پروژه عمرانی در مناطق محروم شهرستان باشت اجرایی شد
امام جمعه باشت، از اجرایی شدن 42 پروژه محرومیت زدایی عمرانی توسط قرارگاه قرب کوثر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در جلسه مشارکت در ساخت، توسعه، تکمیل و بازسازی مساجد که در صبح امروز در باشت و با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، سردار پیروز و جمعی از مسولان کشوری و استانی برگزار شده بود، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه مسئولین و دولت مردان در تلاش اند تا به نحوی به مردم و نظام خدمت نمایند.

 

وی افزود: ولی سپاه به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی در شهرستان باشت در بحث محرومیت‌زدایی، کارهای عمرانی بسیار خوبی انجام داده است که در این بین قرارگاه قرب کوثر کارنامه درخشانی دارد.

 

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه، قرارگاه قرب کوثر در این شهرستان حدود 42 پروژه را اجرایی کرده است، بیان داشت: ساخت مسجد به عنوان بهترین پناهگاه و جایگاهی که می شود در آن بر روی جوانان سرمایه گذاری کرد یکی از اولیت های اصلی قرارگاه قرب کوثر در این شهرستان بود.

 

عبودی، احداث 20 مسجد، آبرسانی به 17 روستا، ساخت گلزار شهدا، خانه عالم، غسالخانه و پل هر کدام یک مورد را از جمله پروژه های محرومیت زدایی عمرانی این قرارگاه در باشت دانست.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران