تازه های سایت

21. خرداد 1395 - 19:50
ماجرای بدهکاران میلیاردی در کهگیلویه و بویراحمد از زبان مدیر بانک/دوباره از ما می خواهند به آن ها تسهیلات بدیم
مدیر امور شعب بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد از ترس بانک‌ها برای ارائه تسهیلات سرمایه‌گذاری در این استان سخن به میان آورد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، فاضل کاویانی روز گذشته در نشست با مسؤولان اجرایی و قضایی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که مسؤولان قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد دید مثبتی نسبت به امر سرمایه‌گذاری در استان  دارند.

 

مدیر امور شعب بانک سپه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تعداد چهار استان کشور کار کرده‌ام اما هیچ استانی به اندازه این استان کمبود منابع و سپرده‌های بانکی ندارد.

 

کاویانی بیان کرد: این استان از نظر منابع بسیار محروم است و از طرف دیگر باید به تولید و سرمایه‌گذاری هم کمک شود که کار را بسیار سخت می‌کند.

 

این مسؤول بانکی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما همه مشکلات ما در استان به همین ختم نمی‌شود بلکه به سرمایه‌گذارانی برمی‌گردد که از سال 83 پول‌ها را گرفته‌اند و پس نمی‌دهند.

 

وی با بیان این که چنین افرادی وضعیت مالی بسیار خوبی نسبت به سایر مردم استان دارند، افزود: به هر دلیل شاید پول‌ها سر از جای دیگری در بیاورند و البته مشکل مدیریتی در واحدهای تولیدی استان نیز وجود دارد.

 

کاویانی بیان کرد: هر سال برای این افراد استمهال و تقسیط در نظر می‌گیریم و دوباره هم از ما خواسته می‌شود که به آن‌ها تسهیلات بدهیم.

 

وی با تأکید بر این که چنین واحدهایی باید شناسنامه‌دار شوند و همه موارد آن‌ها ثبت شود، افزود: مدیران صنعتی در استان تغییر می‌کنند و وضعیت و سرنوشت این گونه افراد و واحدهای تولیدی را نمی‌دانند لذا باید این افراد و واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار شوند تا مشکلات این چنینی نداشته باشیم.

 

 

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران