تازه های سایت

25. خرداد 1395 - 19:14
وبلاگ شهدا نوشت:
از اینکه مردم دیارم دود نفت می خورند و بعضی ها پول نفت را نگرانم
هر روز خبری تازه از اخبار و حواشی و بی اخلاقی های دروازه بان مشهور تا کشف حجاب همسر آن یکی دیگر از دروازه بان و دستگیری بازیگران و بازیکنان در پارتی های شبانه به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، شیخ امین مرتضی پور در یادداشتی نوشت: سالهاست که مردم جنوب کشور از خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد تا هرمزگان در فقر و محرومیت بسر می برند در حالی که خود  دارای منابع عظیم نفت وگاز هستند ولی از معادن نفت و گاز تنها دودشان نصیب جوانان این مرز و بوم می شود و پولشان به جیب کسانی می رود که نه رنگ نفت را دیدند و نه رنگ جنگ را.

 

کافیه اخبار و اطلاعات فضای مجازی را دنبال کنی هر روز خبر تازه ای از بی اخلاقی و بی بند باری و ترویج فساد برخی از بازیگران و فوتبالیست های ایران اسلامی به گوش می خورد، آنان که حقوق میلیاردی از بیت المال می گیرند و ماشین های لوکس سوار می شوند و با پول بیت المال  بی اخلاقی را تبلیغ می کنند.

 

هر روز خبری تازه از اخبار و حواشی و بی اخلاقی های  دروازه بان مشهور تا کشف حجاب همسر آن یکی دروازه بان و دستگیری بازیگران و بازیکنان در پارتی های شبانه به گوش می رسد.

 

 امام على عليه السلام:

 أَلَم يَبلُغنى عَن نِسائِكُم أَنَّهُنَّ يُزاحِمنَ العُلوجَ فِى السواقِ أَلا تَغارونَ؟ مَن لَم يَغِر فَلا خَيرَ فيهِ؛

به من خبر رسيده كه زنانتان در بازار تنه  شان به تنه مردان بى ايمان و لاابالى مى خورد آيا غيرت نداريد؟! كسى كه غيرت ندارد خيرى در او نيست.

 كنزالعمال، ج3، ص780، ح8735

 

 پول بیت المال را به جیب می زنند و بی غیرتی را تبلیغ می کنند، بی بندباری و فساد را تبلیغ می کنن، پول بیت المال را به جیب می زنند و پارتی های شبانه برگزار می کنند، پول بیت المال را به جیب می زنند و کشف حجاب می کنند و دهن کجی به اسلام می کنند.

 

به عنوان یه ایرانی از اینکه مردم دیارم دود نفت می خورد و امثال این افراد پول نفت را نگرانم!!!

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

واقعا جای تاسف داره.م . ف دروازبان مطرح ایران عکس با همسرش گرفته که کشف حجاب کرده خودش عکس را گذاشته توی صفحه شخصی و نوشته دیگه دارم مرد میشم.الان به تو می گن مرد؟مرد مسلمان غیرت ندارد؟

نظرات کاربران