تازه های سایت

5. تير 1395 - 9:51
فیلم/انهدام انتحاری داعش توسط بالگرد ارتش عراق
درادامه عملیات نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی شهر فلوجه از گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش ساعتی پیش یک خودروی انتحاری پیش از حمله به مواضع نظامیان عراقی با پهپاد رصد شده و توسط بالگردهای میل 35 نابود گردید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، درادامه عملیات نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی شهر فلوجه از گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش ساعتی پیش یک خودروی انتحاری پیش از حمله به مواضع نظامیان عراقی با پهپاد رصد شده و توسط بالگردهای میل 35 نابود گردید.

 

 

 
بنابر این گزارش، حمله هوایی مذکور در منطقه "الحلابسه" واقع در حاشیه غربی شهر فلوجه رخ داده که طی دو هفته اخیر علیرغم تلاش های نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق همچنان بخشهایی از آن در کنترل داعش می باشد. استفاده از خودروهای بمبگذاری شده انتحاری یکی از برنده ترین سلاح های مورد استفاده داعش در مواجهه با پیشروی های گسترده و سریع نیروهای نظامی عراقی می باشد. درمقابل ارتش و بسج مردمی عراق با تجهیز گسترده یگان های رزمی خود به انواع موشک های پیشرفته ضد تانک و همچنین حضور بالگردهای میل 35 و میل 28 تاد زیادی موفق به مهار حملات انتحاری داعش شده است.

نظرات کاربران