تازه های سایت

6. تير 1395 - 23:25
دو کشته در تصادف پژو 405 با وانت بار در باشت+تصویر
بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با وانت بار در کیلومتر 5 جاده باشت به چرام 2 نفر کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با وانت بار در جاده باشت به چرام متأسفانه 2 نفر از همشهریان باشتی کشته شدند.

 

بشیر جانی‌پور فرمانده پلیس‎راه گچساران در گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری گفت: این حادثه رانندگی ساعت 21 امشب در 5 کیلومتری جاده باشت به سمت آبده گاه اتفاق افتاد که طی این حادثه هر دو راننده جان خود را از دست داد.

 

وی در تشریح این حادثه و با اشاره به اینکه،  دو خودروی مذکور شاخ به شاخ شده بودند، افزود: سواری پژو 405 از سمت روستای آبده گاه به طرف باشت و وانت بار در خلاف جهت آن از سمت باشت به طرف آبده گاه  در حرکت بوده که بر اثر بی احتیاطی راننده سواری 405 و به دلیل انحراف به چپ دو ماشین شاخ به شاخ شد.

 

جانی پور با بیان اینکه، در این حادثه رانندگی هر دو سرنشین این دو خودرو جان باختند، بیان داشت: مرحوم سید نصراله امیری راننده پژوه 405 در دم جان باخت که خودرویش نیز دچار حریق شده بود ولی مرحوم سید موسی حسینی راننده وانت بار بعد از اعزام به علت شدت جراحات وارده فوت نمود.

 

 

فرمانده پلیس راه گچساران از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی در جادهها از سرعت غیرمجاز و نیز سقبت های بی مورد پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خدا رحمتشون کنه خداکنه درس عبرتی برای بقیه راننده ها بشه
سلام. اين آقاي حسيني بود که در دم فوت کرد و آقاي اميري در راه بيمارستان . لطفآ خبر را اصلاح کنيد. با تشکر

نظرات کاربران