تازه های سایت

19. تير 1395 - 16:52
درخواست مردم کهگیلویه و بویراحمد از مدیران استان برای انتشار فیش حقوقی شان/ استاندار و یک مدیرکل پیشقدم شدند
پس از افشای فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران در کشور ، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیزدر تماس با پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس خواستار پیگیری حقوق مدیران دستگاه های اجرایی استان و انتشار فیش های حقوقی آنها در این رسانه شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در حالی که هرروز زوایای پنهانی از حقوق های نجومی مدیران بانک ها ، موسسات و دستگاه های اجرایی کشور در رسانه ها منتشر می شود و برخی از این مدیران نیز تاکنون از سمت خود استعفا و یا برکنار شده اند به نظر می رسد این موضوع با این روند به قصه ای دنباله دار تبدیل شده و باید منتظر خبرهای جدید دیگری بود.

با انتشار فیش های حقوقی در سطح کشور و مشخص شدن موضوع، در استان کهگیلویه و بویراحمد نخستین مسئولی که نسبت به انتشار فیش حقوقی خود در شبکه های اجتماعی اقدام کرد سید موسی خادمی استاندار این استان بود.

پس از آن نیز مدیرکل تعاون روستایی هم با انتشار فیش حقوقی خود ،به جمع مدیرانی پیوست که فارغ از هرگونه دغدغه ای به انتشار فیش حقوقی خود پرداخت.

هرچند انتظار می رفت که سایر مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پس از استاندار و مدیرکل تعاون استان فیش حقوقی خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند اما چنین چیزی تاکنون محقق نشده است .

 

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیزدر تماس با پایگاه طلاع رسانی صبح زاگرس خواستار پیگیری حقوق مدیران دستگاه های اجرایی استان و انتشار فیش های حقوقی آنها در این رسانه شدند.

 

(ازسایت صبح زاگرس تقاضاداریم فیش حقوقی به همراه مزایای اقای مهندس ... را درسایت نمایش دهند البته مزایای سیمان و پتروشیمی و املاک تکمیلی را همگی را با هم بزنند تا معلوم شود که ایشون دست کمی از مدیر عامل بانک رفاه ندارند لطفا پیگیری کنید خواست جمع زیادی از مردم زجرکشیده است).

 

 پایگاه خبری صبح زاگرس آمادگی دارد تا فیش های حقوقی فرمانداران،  مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد را به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در این زمینه منتشر کند و  انتظار دارد مدیران استان نیز  به خواسته به حق شهروندان توجه کرده و فیش حقوقی خود را در اختیار این رسانه قرار دهند.

 

در زیر فیش حقوقی استاندار و مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد آورده شده است.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیش حقوقی خود در اینستاگرام، به حقوق ۵۶۰۰۰۰۰ تومانی خود اشاره کرد.

وی نوشت:«این روزها موضوع حقوق دریافتی برخی افراد خاص دستاویزی برای حمله به دولت شده است در حالی که تعداد این افراد خیلی کم است و خیلی از مدیران دولت حقوق های معمولی و حتی کمتر از معمول دریافت می کنند.

من هم فیش حقوقی خرداد ماه خودم را در معرض دید عزیزان قرار میدهم البته حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان اضافه کار هم جداگانه از وزارت کشور دریافت می کنم که به هر حال مجموع دریافتی من کمتر از شش میلیون تومان هست که خیلی کمتر از دریافتی هایی است که قبل از استاندار شدن داشتم، البته موضوع مهمی نیست اگر کمکی به توسعه استان کرده باشم»

 
فیش حقوقی استاندار کهگیلویه وبویراحمد
 
 
فیش حقوقی سید موسی خادمی
 
***

پس از انتشار فیش حقوقی استاندار ، هوشنگ جهانبخش ،مدیر کل تعاون روستایی هم با انتشار فیش حقوقی خود ،به جمع مدیرانی پیوست که فارغ از هرگونه دغدغه ای به انتشار فیش حقوقی خود می پردازند.

هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نوشته است: این روزها دریافتی بالای برخی مدیران بانکها و موسسات خاص بهانه ای به هجمه علیه دولت تدیبر و امید تبدیل شده است. مدیران دولت تدبیر وامید افتخار دارند که با حداقل ها در خدمتگذاری به محرومین لحظه ای درنگ نمیکنند. خدمت درنظام جمهوری اسلامی فرصتی است که با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست.

البته جهانبخش به اضافه کاری خود و سایر دریافتی های مدیریتی که در فیش وارد نمی شوند، اشاره نکرده است.

 
فیش حقوقی مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد
 
 
فیش حقوقی مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد
 
 

باید منتظر ماند و دید تا کدام مدیران پس از استاندار و مدیرکل تعاون استان نسبت به ارایه فیش حقوقی خود اقدام خواهند کرد.

 

 

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران