تازه های سایت

20. تير 1395 - 11:13
پنج‌شنبه‌ها در کهگیلویه‌وبویراحمد تعطیل شد
معاون امور توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از تعطیلی ادارات این استان در پنج‌شنبه‌ها خبر داد.

منبع: پایگاه خبری باشت نیوز مجید محنایی اظهار کرد: ساعت شروع و پایان کار ادارات از روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت شش و 45 دقیقه صبح تا 15 و 45 دقیقه بعد‌از‌ظهر است.

 

معاون امور توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ساعت شروع و پایان کار ادارات در روزهای چهارشنبه از ساعت شش و 45 دقیقه صبح   تا 14 و 45 دقیقه بعدازظهر است.

 

محنایی متذکر شد: از شنبه هفته آینده ساعت کار اداری جدید به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و پنج‌شنبه‌ها نیز از هفته آینده تعطیل است.

 

وی با بیان اینکه این روند تا مهرماه ادامه دارد، بیان کرد: کاهش ترافیک و آلودگی هوا، صرفه‌جویی در منابع ملی، ایجاد انگیزه بیشتر برای کارکنان، ارتقای بهره‌وری در سایر روزهای کاری و بهبود روابط عاطفی بین افراد خانواده از دلایل اجرای این طرح است.

 

در سالهای گذشته نیز  در کهگیلویه وبویراحمد پنجشنبه ها در تابستان تعطیل اعلام می شد.

 

 

صبح زاگرس

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خیلی لطف کردن. ما که نه صدامون به جایی میرسه نه نظرمون مهمه. ولی خیلی دوست دارم بدونم با چه تدبیری اینکا رو انجام دادند. اولا کاهش ترافیک با یک روز تعطیلی انجام نمیشه بلکه ترافیک بیشتر میشه. این روزها خصوصا در جنوب کشور هوا انقدر الوده هست که هیچ چیز دیگه ای نمیتونه باعث کاهش و افزایشش بشه. خنده دار تر از همه چیز صرفه جویی در مصرف انرژی است که ادم رو قلقلک میده برا گفتن حرفهایی که حتی با اونها هم دلت خنک نمیشه.اوج مصرف انرژی ساعتیه که دولت در نظر دارد کارمند رو سر کار نگه داره. حالا یه سوال؟ بنظر شما در گرمای تابستان اونم در گچساران و باشت و دهدشت و ... به جز یاسوج چه کسی برا انجام کار اداری ساعت 12 به بعد میاد بیرون ؟ و نهایتا این حرکت ایجاد انگیزه نمیکنه بلکه ناراحتی روحی بار میاره. اگه کسی از یک ربع به هفت تا یک ربع به چهار در گرمای تابستان انگیزه ای براش ایجاد بشه واقعا شاهکاره. جناب استاندار اون ساعاتی که فکر میکنید کارکنان کیفیت کاریشون و بهره وریشون افزایش پیدا میکنه دقیقا در اون ساعات کارمندان در حال نوشیدن چای و شربت زیر کولرهای بی زبان دارن برا هم از خاطره های قدیم حرف میزنن.

نظرات کاربران