تازه های سایت

23. تير 1395 - 15:53
دنا ميزبان چهارمین جشنواره استانی طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دنا، گفت: چهارمین جشنواره استانی طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی از سري برنامه هاي دهه كرامت(از آفتاب) به ميزباني شهرستان دنا برگزار مي شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دنا از برگزاری چهارمین جشنواره استانی طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی خبر داد و گفت: شهرستان دنا میزبان برگزاری این جشنواره در 14 مرداد سال ‌جاری است.

 

بهشتي، با بیان اینکه چهارمین جشنواره استانی طراحی پوستر عفاف و حجاب در فرهنگ رضوی در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل برگزار می ‌شود، به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره در راستای توجه به فرهنگ عفاف و حجاب، ایجاد فرصت و حمایت از بانوان هنرمند و ترویج هنر انقلابی و اسلامی است.

 

وی عنوان كرد: اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گسترش فعالیت ‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به‌ ویژه امام رضا (عليه السلام)، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا (عليه السلام) و عفاف و حجاب از جمله اهداف برگزاري جشنواره است.

 

اين مسئول فرهنگي و هنري شهرستان دنا، گفت: موضوعات اين جشنواره استاني پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا (عليه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله عليها)، حضرت احمد‌بن موسی، شاهچراغ (عليه السلام)، حضرت بی ‌بی حکیمه(سلام الله عليها) و دوازده امام معصوم (عليهما السلام) است.

 

وي با بیان اینکه این جشنواره از سری برنامه‌ های دهه کرامت بوده و محدودیت سنی برای شرکت در آن وجود ندارد، يادآور شد: صرفا هنرمندان خانم می ‌توانند در زمینه گرافیک ‌دستی و یا رایانه ‌ای پوستر در این جشنواره شرکت کنند.

 

بهشتي، ادامه داد: علاقه ‌مندان می ‌توانند برای شرکت در جشنواره به آدرس شهرستان دنا، سي سخت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه و با شماره 33444306- فكس:3344304 و همراه:09175702499 تماس بگیرند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا افزود: به صاحبان هشت اثر برگزیده این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی در حاشیه جشنواره بزرگ امام رضا (عليه السلام) که 21 مردادماه امسال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد، اهداء می ‌شود.

 

وی گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، دبیرخانه دائمی جشنواره بین ‌المللی امام رضا (عليه السلام) و انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می ‌شود

شبستان

نظرات کاربران