تازه های سایت

26. تير 1395 - 0:00
شهباز علی پور بعنوان رئیس جدید شرکت گاز شهرستان چرام منصوب شد+تصاویر
ظهر امروز مراسم معارفه رئیس جدید شرکت گاز شهرستان چرام با حضور صادقی رئیس شرکت گاز کهگیلویه ،معاون فرماندار چرام و تعدادی از مسئولان اداری و کارکنان شرکت گاز چرام در این اداره برگزار شد.

به نقل از صبح خرد؛ ظهر امروز مراسم معارفه رئیس جدید شرکت گاز  شهرستان چرام با حضور صادقی رئیس شرکت گاز کهگیلویه ،معاون فرماندار چرام و تعدادی از مسئولان اداری  و کارکنان شرکت گاز چرام در این اداره برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه که از اولین تغییرات مدیریتی در سال ۹۵ در چرام می باشد، مهندس صادقی رئیس شرکت گاز کهگیلویه با اشاره به این تغییر گفت:از ویژگی های مدیر جدید شرکت گاز چرام ،پیگیری و سماجت ایشان در طرح ها ، پروژه ها و برنامه های شرکت گاز در جهت خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی افزود:امیدواریم که مجموعه همکاران در شرکت گاز چرام با همدلی و همکاری مضاعف و هماهنگی با سایر ادارات خدمات بهتر ی به مردم شهر و روستاهای چرام ارائه نمایند.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه با اشاره به اینکه تعداد ۷۸۰۰مشترک گاز در شهرستان چرام وجود دارد گفت:در بحث مطالبات اداری ۳۲۰میلیون ریال و خانگی ۴میلیارد ریال می باشد که بیشترین بدهی اداری مربوط به آموزش و پرورش،شهرداری و سپاه می باشد.

صادقی با اشاره به اینکه مهم ترین مطالبه شرکت گاز کهگیلویه از سی ان جی های شهرداری دهدشت و چرام می باشد تاکید کرد:این شهرداری ها مجموعا ۱۷میلیارد ریال بدهی دارند که بدهی سی ان جی دهدشت ۱۱میلیارد ریال و شهرداری چرام ۶۰۰میلیون تومان است.

 

علی پور:ارتقا خدمات و ایمنی مهم ترین برنامه های شرکت گاز چرام است

در ادامه این جلسه مهندس شهباز علی پور مدیر جدید شرکت گاز چرام ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از مجموعه مدیریتی شرکت گاز استان و کهگیلویه جهت اعتماد برای خدمتگزاری به مردم شریف چرام اظهار داشت:هدف از کار در شرکت گاز که یک کار خدماتی است ارتقا خدمات به همشهریان و همنوعان می باشد.

علی پور افزود:تامین و نگهداری گاز و محافظت و ایمنی خطوط گاز نیاز به تلاش و کوشش دارد زیرا گاز همچون بمبی در زیر زمین است که سایر دستگاههای خدمات رسان می بایست هماهنگی های لازم را با شرکت گاز چرام جهت پیشگیری از خطرات احتمالی داشته باشند.

رئیس جدید شرکت گاز چرام گفت:انشالله با تلاش مضاعف  همکاران ،سایر همشهریان و مردم شهرستان چرام از این نعمت خدادادی بهره مند شوند و بتوانیم در سالی که مقام معظم رهبری نامگذاری نمودند با اقدام و عمل بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

در پایان این جلسه حکم ریاست جدید شرکت گاز چرام  قرائت و به مهندس شهباز علی پور تقدیم شد.گفتنی است پیش از این لهراسبی رئیس شرگت گاز چرام بود که محل کار وی به شیراز انتقال یافت.

 

IMG-20160709-WA0067IMG-20160709-WA0069IMG-20160709-WA0070IMG-20160709-WA0071IMG-20160709-WA0073

 

نظرات کاربران