تازه های سایت

5. مرداد 1395 - 10:26
تاکید عدل هاشمی برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا در استان
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره ملی شهدای استان اشاره کرد و گفت: امروز بیشتر از گذشته نیازمند فرهنگ شهادت طلبی و جهادی در جامعه هستیم .

، نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه فتح استان و مسئول کنگره شهداء با دستور جلسه برگزاری هرچه باشکوهتر اجلاسیه بزرگ امیران، سرداران و شهداء استان صبح امروز در یاسوج برگزار شد.

 

نیازمند فرهنگ جهادی در جامعه هستیم

عدل هاشمی‌پور در حاشیه نشست نمایندگان استان با فرمانده سپاه فتح به برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره ملی شهدای استان اشاره کرد و گفت: امروز بیشتر از گذشته نیازمند فرهنگ شهادت طلبی و جهادی در جامعه هستیم .

 

مدیران از شهدا الگو بگیرند

وی با بیان این موضوع که مدیران استانی باید تفکر جهادی و بسیجی را در کارهای خود لحاظ کنند، بیان کرد: مدیران و مسئولان قبل از کار خود هر روز سری به این گنجیه شهدا بزنند تا از فداکاری شهیدان این کشور الگو بگیرند.

 

در عمل باید ثابت کرد

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به توجه وافر و همه جانبه همه مسئولان استانی و کشوری به برگزاری هرچه باشکوهتر این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: باید در عمل به دنبال کمک به برگزاری در خور شأن این کنگره باشیم.

 

هاشمی با بیان این موضوع که خادمی شهدا یک افتخار برای مسئولان استانی است، ابراز کرد: مجمع نمایندگان استان از همه مسؤولان استانی انتظار دارد که با همه توان و امکانات خود برای برگزاری این کنگره وارد عمل شوند

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/

نظرات کاربران