تازه های سایت

15. مرداد 1395 - 15:05
نماینده بویراحمد و دنا:
توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد اشتباه است
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توزیع اعتبارات براساس آمارهای جمعیتی گذشته، گفت: توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد براساس آمارهای جمعیتی گذشته کار اشتباهی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، غلام‌محمد زارعی امروز در سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت بودجه و توزیع اعتبارات استان گفت: متاسفانه استان در شرایطی است که بر پایه آمارهای جمعیتی گذشته اعتبارات توزیع می‌شود در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

 

وی ادامه داد: اگر به توزیع عادلانه اعتبارات براساس سرانه جمعیت نگاه کنیم باید در توزیع اعتبارات تجدید نظر شود.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار است براساس آمارهای گذشته عمل شود اتفاقت دیگری را شاهد خواهیم بود.

 

این نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه در خصوص آمار دقیق جمعیت اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: در شهر یاسوج میان جمعیتی که اعلام می‌شود و جمعیتی که در این شهر وجود دارد تفاوت زیادی است.

 

زارعی تصریح کرد: جمعیت شهر یاسوج بیش از آن چیزی است که اعلام می‌شود که این جمعیت نیاز به خدمات و امکانات دارد کما اینکه در شهر یاسوج با مشکلات جدی مواجه هستیم.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، کمبود فضای آمورشی در شهر یاسوج را نگران کننده دانست و تصریح کرد: در شهر یاسوج با مشکل جدی در فضای آموزشی مواجه هستیم، ضمن اینکه  در تأمین آب مورد نیاز مردم و توسعه شهری نیز مشکلاتی مشاهده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: توسعه شبکه برق و سایر خدمات ارائه شده به مردم در شهر یاسوج نیازمند توسعه است و خدمات ارائه شده به مردم آزار دهنده است، انتظار داریم این مسائل در توزیع اعتبارات مورد توجه قرار گیرند.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشد اعتبارات و بودجه استان در سال جاری ماحصل تلاش و زحمات تمام نمایندگان استان در مجلس و مسؤولان ارشد استانی است، افزود: جای چانه‌زنی برای رشد و اختصاص بیشتر اعتبارات به استان در سطح کشور وجود دارد.

 

وی خواستار تصمیم‌گیری اعتبارات براساس عدالت شد و گفت: عدالت حکم می‌کند براساس واقعیت در خصوص توزیع اعتبارات تصمیم‌گیری شود.

 

زارعی اضافه کرد: شهر یاسوج مرکز استان و پیشانی کهگیلویه و بویراحمد دارای جمعیتی فشرده است و این جمعیت نیازمند خدمات زیادی هستند و که اگر مدیران ما در شبانه‌روزی برای ارائه خدمات به مردم تلاش کنند کم است و باز جای کار وجود دارد.

وی تصریح کرد: ضمن احترام به تمامی مناطق استان انتظار داریم سهم بیشتری از اعتبارات به شهر یاسوج اختصاص داده شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یاسوج و گچساران با وجود محرومیت که دارند اما شامل توزیع اعتبارات مناطق محروم استان نمی‌شود که در این زمینه اقدامی شود، ضمن اینکه همه ما در برابر مطالبات مردم پاسخگو هستیم، بنابراین در این زمینه تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

 

 
منبع: کبنا

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

غیر از خوت بیی توزیعش کنی

نظرات کاربران