تازه های سایت

15. مرداد 1395 - 15:21
اختصاص یک هزار و 600 میلیارد ریال به ساخت محور گچساران -گناوه
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و 600 میلیارد ریال به محور گچساران به بندر گناوه در استان بوشهر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، به نقل از ایرنا، غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران افزود: این اعتبار از محل بودجه ملی برای ساخت این جاده مواصلاتی در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: محور گچساران به گناوه یکی از راه‌های شریانی جنوب کشور است که با همکاری وزارت نفت و راه و شهرسازی در قالب جاده اصلی بهسازی می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هشت قطعه از این محور در حال انجام مراحل مناقصه است.

 

تاجگردون تصریح کرد: پنج قطعه از جاده دوگنبدان تا روستای بی‌بی حکیمه و سه قطعه نیز در حوزه گناوه برای بهسازی به مناقصه رفته است.

 

تاجگردون گفت: پنج کیلومتر این طرح از دوگنبدان تا آب شیرین با مشخصه جاده اصلی آسفالت شده است و در آینده نزدیک کار بهسازی و تعریض 30 کیلومتر دیگر این جاده تا باباکلان آغاز می‌شود.

 

وی افزود: این طرح که از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شود، محور گناوه -گچساران به چرام را به محور دهدشت پاتاوه متصل می‌کند.

 

وی با اشاره به در دست ساخت بودن طرح‌های بزرگ راه‌سازی در گچساران اظهار کرد: با اجرای 170 کیلومتر بزرگراه و 65 کیلومتر راه اصلی در این دو پروژه تمام مسیرهای ارتباطی شهرستان‌های گچساران و باشت به جاده‌های اصلی و چهار خطه متصل خواهد شد.

 

تاجگردون بیان کرد: با ادامه رویکرد مثبت دولت نسبت به مناطق محروم نفت‌خیز و اختصاص اعتبار تا 2 سال آینده 100 کیلومتر بزرگراه و 30 کیلومتر از راه‌های اصلی در این پروژه بزرگ بهره‌برداری خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

خداوند دکتر تاجگردون را حفظ کند

نظرات کاربران