تازه های سایت

16. مرداد 1395 - 16:29
اختلاف خانوادگی موجب قتل و خودکشی زوج جوان یاسوجی شد
اختلاف خانوادگی بین یک زوج جوان در روستای گنجه ای بزرگ یاسوج موجب قتل و خودکشی آنها شد.

؛به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، در این حادثه که صبح امروز در روستای گنجه ای بزرگ شهر یاسوج اتفاق افتاد جوان 30 ساله ای به دلیل اختلافات خانوادگی، همسر 25 ساله خود را با شلیک گلوله به قتل رساند.

جوان 30 ساله پس از آن که همسر خود را به قتل می رساند در نزدیکی منطقه تفریحی تنگ گنجه ای خود را از بالای کوه به پایین پرت می کند که این امر موجب مرگ وی می شود.

براساس این گزارش این زوج جوان به دلیل اختلافات خانوادگی در مرحله طلاق و جدا شدن از یکدیگر بوده اند.

دقایقی قبل جسد این جوان یاسوجی به منظور انجام مراحل قانونی از محل حادثه در منطقه تفریحی تنگ گنجه ای به یاسوج منتقل شد.

روستای گنجه ای بزرگ در 9 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اردیبهشت امسال در جمع خبرنگاران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ خودکشی رتبه چهارم را در کشور دارد و سال ۹۴ نیز خودکشی در این استان ۳۵ درصد افزایش داشته است.

کامروز امینی افزود: نرم کشوری خودکشی در سن‌های زیر ۱۸ سال ۷ .۸ درصد بوده اما در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ درصد است و این افراد خودکشی با طناب و سلاح گرم را برای خود انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ درصد با سلاح گرم اقدام به خودکشی می‌کنند، افزود: بویراحمد و دنا بر حسب جمعیت در صدر خودکشی‌ها قرار دارد.

امینی ابراز داشت: آمار کنونی خودکشی‌ها در استان نگران کننده که باید مسوولان برای جلوگیری از این روند تدابیر ویژه‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/200

 

نظرات کاربران