تازه های سایت

25. مرداد 1395 - 21:00
با ارسال پیامی
فرماندار باشت از حضور مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد
فرماندار باشت با ارسال پیامی از حضور مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی فرماندار باشت در پیامی از حضور گرم و پر شور مردم شهرستان باشت و استان در استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید تقدیر کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

استقبال پرشور و صمیمی مردم آگاه و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد، این مردم غیور و همیشه در صحنه از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه ‏ای دیگر از همدلی  مردم عزیز این استان را با خادمان خود به نمایش گذاشت.

 

.
شهرستان باشت همزمان و همگام با تمام استان به زیبایی حق میزبانی را ادا نموده و نشان دادند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید هستند و فارغ از خط بندی های سیاسی به حمایت از دولت در راستای اجرای برنامه های خود و ناکام گذاشتن دشمن در جو سازی های سیاسی  خواهند پرداخت.

 

مردم شهرستان با استقبال پرشور از معاون پارلمانی رئئس جمهور باز نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و این حضور گرم و پر شور مسئولیت  دولت را سنگین تر میکند تا با برنامه ریزی مدون همچون گذشته گام های اساسی در راه اعتلای ایران عزیز بردارند و با توجه ویژه به مناطق مستعد توسعه در راه کاستن از نابرابری قدم بردارند که در همین راستا پروژه و طرح های مهمی در استان مد نظر قرار گرفته است.

 

اینجانب  بر خود لازم می دانم از حضور پر شور این مردم آگاه و غیور قدر دانی نماییم و همچنین از دولت تدبیر و امید و در راس آن ریاشت محترم جمهورجناب دکتر روحانی و نماینده ایشان در شهرستان  تقدیر و تشکر نمایم و امیدواریم با پشتیبانی مردم و تلاش مسئولین همچنان شاهد خدمت رسانی های بیشتر باشیم.

 

سید مسعود حسینی
فرماندار باشت

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران