تازه های سایت

25. مرداد 1395 - 23:32
فقر و محرومیت شایسته کهگیلویه وبویراحمد نیست
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمددر حضور رئیس جمهور در یاسوج گفت : فقر و محرومیت شایسته مردم کهگیلویه وبویراحمد نیست .

،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با گرامیداشت میلاد ثامن الحج و تبریک به محضر رئیس جمهور، همراهان و معاونان و وزرا به کهگیلویه و  بویراحمد  به آنها خوش آمد گفت. 

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: به استانی تشریف آوردید یکپارچه شیعه و تجلی گاه غیرت ،عزت، صفا و امید. به استانی شهید پرور و غیور که بیشترین حضور را در جنگ تحمیلی داشت و شهدای والامقاوم و جانبازان سترگی دارد.

ملک حسینی ابراز داشت: این استان در دوران پهلوی با محرومیت و مظلومیت پیوند خورده بود و پس از انقلاب اسلامی با تلاش های مسئولان نظام و انقلاب این عمق و محرومیت را پر شد.

وی گفت: مردم این استان شکرگزار انقلاب، خدمات امام و رهبری مسئولان نظام اند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم استان در عین حال که سپاس گذار هستند می بینند که ظرفیت های طبیعی و انسانی استان آنگونه که باید مورد توجه واقع نشده است .

ملک حسینی ابراز داشت: استانی که دارای استعدادها و جوانان نخبه و پاک است اما اکنون در یک خانه هفت جوان لیسانس و فوق لیسانس بیکار ، در کنار پدر و مادری رنجور وجود دارد.

وی بیان کرد: فقر و محرومیت شایسته مردم کهگیلویه وبویراحمد نیست و مردم استان انتظار دارند که در این سفر ضمن توجه به فرهنگ غنی اسلامی ضعف های بخش های صنعت و کشاورزی ، راه و شهرسازی، گردشگری و منابع طبیعی که این روزها با قوانین مبهم و تبعیض آمیز به یک بحران در استان شده است مقابله شود.

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان عنوان کرد: مردم انتظار دارند از آب و نفتی که از استان ما به عنوان سرمایه ملی برداشت می شود امکانات و سرمایه های دیگر نیز برای این استان ملی باشد.

وی خطاب رئیس جمهور گفت: نهیب شما به افراد و مسئولان بی احساس و بی دغدغه باشد تا به خود بیایند و به مردم خدمت کنند و البته نباید از تلاش مسئولان دلسوز نیز غافل بود.

ملک حسینی گفت: قطعا تدبیر شما کمک می کند تا این ضعف ها برطرف شود و ما و همه مردم توفیقات شما را از خدا خواهانیم تا در زیر سایه توجهیات امام عصر و رهبری فرزانه موفق باشید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران