تازه های سایت

31. مرداد 1395 - 17:27
در آستانه هفته دولت
25 میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت باشت اختصاص داده شد
مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: 25 میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در آستانه هفته دولت، با مکاتبات مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و  با دستور مستقیم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۵میلیارد ریال اعتبار به مرکز بهداشت و درمان باشت اختصاص یافت.

 

دکتر کریم رضایی در گفتگو با این پایگاه خبری، ساخت مجدد۶ باب خانه بهداشت فرسوده با اعتبار۷میلیارد ریال، خرید۳ دستگاه خودروی پیکاب با اعتبار۲ میلیارد ریال، خرید۵ دستگاه آمبولانس با اعتبار۱۳ میلیارد ریال و تعمیرات و بازسازی مراکز و خانه های بهداشت با اعتبار۳میلیارد ریال را از مهمترین برنامه های این مرکز در هفته دولت دانست.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: هم اکنون بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.

 

وی مساحت این طرح ملی را سه هزار و 700 مترمربع اعلام کرد و گفت: این طرح 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

رضایی با اشاره به اینکه بیمارستان 32 تختخوابی در این شهرستان تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: این طرح شامل بخش های جراحی، زایمان، سونوگرافی، داخلی، اورژانس و دیالیز است.

 

وی تصریح کرد: هم اینک اورژانس جاده ای شادگان با زیر بنای 250 متر مربع و اعتباری بیش از چهار میلیارد و 250 میلیون ریال آماده بهره برداری است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: گام های بسیار خوبی از آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون برای جذب پزشکان متخصص و عمومی در باشت برداشته شده و هم اینک بیش از 23 پزشک متخصص و 10 پزشک عمومی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند. 

 

رضایی افزود: 12 هزار بیمار در سال گذشته از سوی پزشکان متخصص این شهرستان ویزیت شدند.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران