تازه های سایت

31. مرداد 1395 - 18:58
کشف و ضبط دو بهله پرنده شکاری در لنده
رئیس اداره محیط زیست شهرستان های کهگیلویه و لنده از کشف و ضبط دو پرنده شکاری وشناسایی و دستگیری فرد متخلف در یکی از روستاهای شهرستان لنده خبرداد.

قدرت اله علی پوررئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های کهگیلویه و لنده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده اظهارکرد: فردی در یکی از روستاهای شهرستان لنده که قصد فروش دو بهله پرنده شکاری را داشت با تلاش نیروی انتظامی و باحکم دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه این تفتیش که باهمکاری نیروی انتظامی شهرستان لنده انجام گرفت دو بهله پرنده شکاری از منزل متهم کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان های کهگیلویه ولنده به نقش این پرنده در چرخه طبیعت اشاره کرد و گفت: پرندگان شکاری نقش بسیار مهمی در تعدیل زنجیره مواد غذایی و اکوسیستم دارند لذا حذف هرکدام از آنها موجب خسارات جبران ناپذیری در چرخه طبیعت می شود که همه ما در قبال حفظ و حراست از آنان باید خود را مسئول بدانیم.

وی زنده گیری هر نوع پرنده ای به هر سوء و قصدی را جرم دانست که گاها” مشاهده می شود عده ای افراد سود جو نسبت به این موضوع مهم بی توجهند .

 علی پورگفت:دوستداران محیط زیست می توانند هرگونه گزارش تخلف زیست محیطی را به سامانه تلفن گویای 1540و یا باشماره  3222220 - 0744 اطلاع رسانی نمایند

نظرات کاربران