تازه های سایت

10. شهريور 1395 - 17:39
اداره ورزش و جوانان باشت نسبت به خبر باشت نیوز واکنش نشان داد+متن جوابیه
اداره ورزش و جوانان باشت نسبت به درج یکی از خبرهای این پایگاه خبری با عنوان «محرومیت سالن های ورزشی عمومی باشت از حداقل امکانات» واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در پی انتشار خبری با عنوان «محرومیت سالن های ورزشی عمومی باشت از حداقل امکانات» توسط این پایگاه خبری، اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت طی نامه ای، جوابیه ای منتشر که عیناً انعکاس داده شده است.

 

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری باشت نیوز (خامی)

با سلام

 

با تشکر از زحمات شما و آرزوی توفیق در عرصه حساس تنویر افکار عمومی.

 

احتراما پیرو خبر منتشر شده در سایت وزین شما با عنوان ”نارضایتی جوانان باشتی از نداشتن یک سالن مجهز؛ محرومیت سالن های ورزشی عمومی باشت از حداقل امکانات” و با احترام به نظرات خوانندگان محترم موارد ذیل جهت استحضار همشهریان عزیزارسال می گردد:

 

در ابتدا لازم می دانیم که در خصوص استخر شهر باشت مطلبی به عرض رسانده شود، در خصوص این استخر اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت و هیات شنا با نصب بنر و اطلاع رسانی در سطح شهر اقدام که هیچ فرد حقیقی یا حقوقی جهت واگذاری اعلام آمادگی نموده است.

 

در بحث عدم روشنایی سالن تختنی شهر باشت، چون این سالن در اختیار بخش خصوصی و مستاجر میباشد  و تا کنون از سوی ورزشکاران هیچ گونه اعتراضی نسبت به روشنایی مکان مورد نظر صورت نگرفته ما  تذکر خود را به مستاجر در قبال روشنایی و هر گونه کم کسری اعلام نموده  و در صورت رعایت نکردن نسبت به موارد قانونی اقدام  خواهیم نمود.

 

در خصوص سیستم سرمایشی با توجه به قدیمی بودن سالن و عدم رعایت استاندارد های لازم در این مکان نسب سیستم سرمایشی و اضافه کردن فضا جهت ساخت رختکن هیچ گونه اقدامی نمی توان صورت داد.

 

در پایان لازم است از اطلاع رسانی ها و پوشش خبرهای شهرستان به ویژه در حوزه ورزش در پایگاه خبری باشت نیوز تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

سلام ....خلاصه میگم زیاد سرتونو درد نمیارم ظلمی که تربیت بدنی باشت درحق جوانان برومند وپهلوانان غیرتی باشت کرد هیچکسی نکرد هرجوانی که درباشت دنبال قلیون و سگاررفت مقصر تربیت بدنی باشت بوده وهست...باشت پهلوانانی همچون پهلوانان مازندرانی شهرو روستای جویبار داشت و دارند که تمام انها ناامید شدند... هرکدام از جوانان باشتی رابگیری اعم از کارگر بیکار معتاد وقلیونی و....ازش سؤال کنی تا یه سابقه ای در ورزشهای رزمی یافوتبال و فوتسال داشته اما الان چه.... واقعا بعنوان یه جوان و ورزشکار باشتی که الان مدتی هست در تهران فعالیت میکنم حسرت میخورم گریه میکنم وقتی شنیدم باشت کمپ ترک اعتیاد داره اون هم دوتا..... اگه باند بازی میزاشت من و امثال من که تخصص داریم رییس تربیت بدنی میشدیم اونوقت نتیجه را مشاهده میکردین.... دلت خوشه یه سالنی که چال بنگشت هست میگی سالن.... حیف این جوانان گریه داره مدیران مسؤلین بخدا قسم یه روز هم دراین دنیا هم اون دنیا جواب پس میدین تاوان پس میدین تشکر از مدریت خوب سایت باشت نیوز
باسلام. سرویس های بهداشتی ورزشگاه تختی در شب کاملا تاریک وبه طور کل وضعیت خوبی ندارد.وواقعا برخی فضاهای این ورزشگاه در شان جوانان برومند این شهرستان نیست. ان شاالله عزیزان متولی بحث خدماتی ورفاهی ورزشگاه را بیشتر توجه کنند. هرچند که چمن ورزشگاه به نسبت قبل بهتر شده ولی باز جای کار دارد

نظرات کاربران