تازه های سایت

13. شهريور 1395 - 8:49
160طرح بزرگ و کوچک در دولت تدبیر و امید در این شهرستان اجرا شده است
فرماندار باشت با اشاره به اینکه، 160طرح بزرگ و کوچک در دولت تدبیر و امید در این شهرستان اجرا شده است، گفت: امید است با تکمیل این طرح ها بتوان شاهد تحول بزرگی در زندگی مردم این خطه بود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی گفت: طرح های بزرگی در سه سال اخیر همچون ساماندهی رودخانه باشت، پمپاژ آب کشاورزی، ایمن سازی جاده باشت به چرام و طرح جاده 45 متری باشت اجرا شده که نقش مهمی در رفاه حال مردم و توسعه این شهرستان داشته است.

 

وی افزود: طرح های رفع نقاط حادثه خیز جاده باشت به چرام به طول شش و نیم کیلومتر و با 70 میلیارد ریال اعتبار، روکش آسفالت روستاهای خان احمد به طول 12 کیلومتر و با 15 میلیارد ریال اعتبار، گازرسانی به بیش از 12 روستا، تعمیر و تجهیر 24 خانه بهداشت و آبرسانی به 17 روستای بوسنگان از خدمات ماندگار دولت یازدهم در شهرستان باشت است.

 

فرماندار باشت بیان داشت: احداث جاده بین مزارع در مناطق روستایی، سنگ فرش معابر شهر باشت، آسفالت پل بریم به بوستان با طول هشت کیلومتر و با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال از مهمترین طرح های اجرا شده حوزه راه در این شهرستان در دولت یازدهم است.

 

حسینی به عملیات اجرایی بیمارستان شهر باشت، چهارخطه گچساران به باشت، برق رسانی به روستاهای پیچاب، فاز دوم جاده باشت به چرام و چندین طرح گاز رسانی در باشت اشاره کرد و گفت: امید است با تکمیل این طرح ها بتوان شاهد تحول در زندگی مردم این خطه بود.

 

فرماندار باشت ابراز داشت: اجرای این طرح های مهم افزایش ضریب ایمنی و سهولت عبور و مرور با توجه به قابلیت های گردشگری این شهرستان و اهمیت آن در حمل و نقل تولیدات کشاورزی را به مردم هدیه کرد.

 

وی، بهره برداری از 11طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در سه سال اخیر را یادآور شد و گفت: توجه به زیرساخت های ورزش به ویژه در مناطق روستایی از دیگر رویکردهای قابل قبول دولت تدبیر و امید در باشت است.

 

حسینی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی باشت، تلاش برای اجرای عملیات اجرایی احداث سد شیو و اجرای دیگر طرح ها از اقداماتی است که نشان می دهد دولت یازدهم در رفع محرومیت زدایی از این خطه کارنامه موفقی دارد.

 

وی، توجه به صنایع بزرگ و کوچک به ویژه صنایع تبدیلی، توسعه شهرک صنعتی و ادامه روند توسعه راه ها را از نیازهای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر باشت ذکر کرد.

 

فرماندار باشت گفت: 12 طرح پیشنهادی این شهرستان در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار شد که جذب این اعتبارات توسعه این شهرستان را به همراه دارد.

 

حسینی افزود: تکمیل طرح های جاده باشت - چرام، چهار خطه کردن جاده های ارتباطی باشت - گچساران، پارک ساحلی، اصلاح شبکه های توزیع برق، توسعه باغ ها، تکمیل طرح های کوچک تامین آب و کمک به تاسیس صندوق های حمایتی کشاورزی مهمترین طرح های پیشنهادی این شهرستان در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد بود.

 

وی بیان کرد: تامین اعتبار طرح های صنعتی، ساماندهی آبیاری نوین، افزایش سهمیه وام ازدواج، اعطای تسهیلات اشتغالزایی، گازرسانی به روستاها و فراهم شدن زیر ساخت های دولت الکترونیک از دیگر دستاوردهای سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران