تازه های سایت

15. شهريور 1395 - 16:14
برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در باشت تشریح شد
جلسه هماهنگی ستاد سی و ششمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان باشت برگزار و برنامه‌های بزرگداشت این هفته تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سرهنگ علی رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حماسه ماندگار در تاریخ است و دشمنان ایران اسلامی نتوانستند این انقلاب را شکست دهند.

 

وی با بیان اینکه، یکی از کارهای ماندگار مردم، دوران دفاع مقدس بود و جنگ تحمیلی برما تحمیل شدف افزود: مردم ما تازه انقلاب کرده بودند و ناآرامی در کشور بود و دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح به وسوسه افتاد که انقلاب مردم و امام بزرگوار را شکست دهد اما حضور و حماسه مردم در جبهه های جنگ باعث شد نقشه های دشمنان ناکام بماند و دشمن با تجهیزات مالی ولجستیکی نتوانست بر انقلاب و جمهوری اسلامی سلطه پیدا کند وانقلاب اسلامی وجنگ به یک گنج تبدیل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت بیان داشت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نشان داد هر کشوری بر روی اصول و ارزش ها و توانمندیهای خود تکیه کند هیچ قدرتی نمیتواند آن راتسلیم کند.

 

رضازاده در ادامه به شرح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان باشت پرداخت و گفت: غبار روبی وعطر افشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری رژه موتوری وخودرویی ادارت ونهادها وبیسیجیان در 31 شهریور،
دیدار وسرکشی از خانواده های شهداورزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه عکس وپوستر هفته دفاع مقدس و هماهنگی و تبلیغ جهت شرکت در کنگره شهدای استان از جمله این برنامه هاست.

 

وی، برپایی سنگر ونصب بنر در سطح مختلف شهر خصوصا جلوی ادارات، برگزاری همایش پیاده روی، تشکیل کمیته های برگزاری وشرح انجام وظایف کمیته ها برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس برپایی ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ دریکی از مدارس شهر و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر وروستاهها خصوصا در مساجد را از دیگر برنامه هایی دانست که در دفه دفاع مقدس در شهرستان باشت اجرا خواهد شد.
 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران