تازه های سایت

20. شهريور 1395 - 16:19
معاون فرماندار باشت
بدون داشتن اطلاعات صحیح از چرخه پیشرفت عقب خواهیم افتاد
معاون فرماندار باشت گفت: بدون داشتن اطلاعات صحیح و به موقع قادر به برنامه ریزی که زیر ساخت توسعه و آبادانیست نخواهیم بود و در چرخه پیشرفت عقب خواهیم افتاد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، جلسه هماهنگی و بر نامه ریزی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان باشت به ریاست فرهاد محمدی معاون فرماندار این شهرساتان و با حضور دکتر شهابی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

 

فرهاد محمدی در این جلسه حضور همه مردم جامعه بویژه مدیران، دهیاران، اعضای شورای شهر، آموزش و پرورش، مراکز درمانی و ... را در هر چه بهتر برگزار شدن سرشماری عمومی نفوس و مسکن ضروری دانست و افزود: کم کاری در این زمینه بدون شک در تمامی جوانب و پیامدهای کشور از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: بدون داشتن اطلاعات صحیح و به موقع قادر به برنامه ریزی که زیر ساخت توسعه و آبادانیست  نخواهیم بود  و در چرخه پیشرفت عقب خواهیم افتاد.

 

معاون فرماندار باشت گفت: نداشتن آمار و برنامه ریزی سبب هدر رفت بیت المال و تضییع حقوق مردم خواهد شد و بر همگان لازم و ضروریست که در این سرشماری شرکت و مشارکت نمایند.

 

معاون اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان باشت بیان کرد: طبق قانون و دستور رئیس جمهور تمام ادارات موظف هستند در این سرشماری همکاری و امکانات خود را برای بهبود کیفیت و اجرای صحیح آن بکار گیریند.

 

در ادامه دکتر شهابی معاون آمار و اطلاعات سازمان آمار و اطلاعات استان به نقش و جایگاه آمار در جامعه اشاره و افزود: با داشتن آمار و اطلاعات دقیق می توان به برنامه ریزی صحیح و مدون جهت توسعه و پیشرفت دست یافت.

 

وی افزود:در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماموران آمار گیر لازم است نهایت دقت را داشته باند که تمام افراد جامعه آمار گیری شود تا حق و حقوق کسی تضییع نشود.

 

شهابی در ادامه با بیان اینکه، از همه دستگاه ها و ارگان های دولتی شهرستان باشت می خواهیم تا در اجرای سرشماری نفوس و مسکن امسال کمال همکاری را داشته باشند،افزود: در این میان دهیاران در کنار سایر عوامل اجرایی نیز نقش مهمی در بهبود کیفیت این طرح خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران