تازه های سایت

25. شهريور 1395 - 17:23
خرید کالای ایرانی = کیفیت بالا و قیمت کم /تصاویر
در پی گزارش میدانی از ساکنین و بازاریان شهرستان چرام اکثر مردم و همچنین اقشار مختلف شاغلین خواهان بالابردن کیفیت و به عبارتی دیگر کاهش قیمت چنین کالاهایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم بیان کردند که ما تکیه میکنیم روی تولید داخلی. بنده این‌همه تکیه کرده‌ام بر روی مصرف تولیدات داخلی.

 

ایشان اضافه کردند: الان هم دارم به شما میگویم، به مردم عزیز کشورمان میگویم، بروید سراغ مصرف تولید داخلی، کارگر ایرانی را ترویج کنید، کار ایرانی را ترویج کنید. متأسّفانه واقعیّت قضیّه این‌جور نیست. در بخشهای مختلف -فرض کنید در وسائل زندگی منزل- کارخانه‌های داخلی مشغول کارند، جنس مرغوب و خوب و برابر با جنس خارجی، گاهی هم بهتر از جنس خارجی، تولید میکنند امّا بازار که شما میروید، می‌بینید همه‌اش جنس خارجی است؛ چرا؟ اینها از کجا می‌آید؟ تأکید بنده بر روی اینکه جلوگیری از واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد، به‌خاطر این است؛ راه این است.

 

مقام معظم رهبری ضمن اشاره به سیاستگذاری های تولیدی فرمودند: سیاستگذاری تولیدمحور، فرهنگ‌سازی برای مصرف تولید داخلی، ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی، نوسازی و ابتکار در ماشینها، در محصولات، در مدیریت، در ساخت؛ اینها کارهائی است که باید انجام بگیرد و امیدواریم ان‌شاءاللّه انجام بگیرد .

 

در پی گزارش میدانی از ساکنین و بازاریان شهرستان چرام اکثر مردم و همچنین اقشار مختلف شاغلین از نوع قیمت و همچنین کیفیت کالاهای ایرانی گله مندند.

 

همه ی این افراد خواهان حمایت از تولیدات داخلی و ملی و همچنین بالابردن کیفیت و به عبارتی دیگر کاهش قیمت چنین کالاهایی هستند.

 

امیدواریم که مسئولان مربوطه پیگیر این ماجراها شده و تولید ملی را افزایش دهند.

 

انتهای پیام/چ

 

نظرات کاربران