تازه های سایت

25. شهريور 1395 - 17:23
تندیس معلم در شهرستان چرام نصب می شود
شهردار چرام :در جهت فضای زیباسازی شهری که از جمله اولویت‌های مهم شهرداری چرام است، تندیس معلم نصب می شود .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، به نقل از چرام، رحمت‌الله تیموری‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های شهرداری چرام در سال جاری از نصب تابلوهای دروازه‌ای راهنما در این شهر خبر داد .

تیموری‌فر در ادامه با اشاره به عملیات نصب تندیس‌ها در چرام، ابراز کرد: شهرداری چرام نسبت به احداث و ساخت تندیس در میدان‌های مختلف چرام از سال گذشته اقدام کرده است.

 

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نصب تندیس‌های فرشته در ورودی چرام از سمت دهدشت، نصب تندیس عصر عاشورا در میدان روبروی فرمانداری و نصب تندیس مادر از جمله اقدامات شهرداری بوده است.

 

شهردار چرام با بیان اینکه زیباسازی شهری از جمله اولویت‌های مهم شهرداری چرام است از نصب تندیس معلم خبر داد و متذکر شد: تندیس مادر و کودک از جنس فایبرگلاس و قیمت خرید آن 45میلیون تومان از محل اعتبارات استانی است .

 

وی در پایان افزود: هزینه عملیات اجرایی و خرید مصالح تا پایان کار قریب به 30 میلیون تومان بوده که سرجمع هزینه آن 75 میلیون تومان است .

 

وی در آخر نیز، تعداد تابلوها را 16 عدد ذکر کرد و عنوان داشت: مبلغ اعتبار هزینه شده جهت خریداری این تابلوها 300 میلیون ریال بوده است .

انتهای پیام/

نظرات کاربران