تازه های سایت

25. شهريور 1395 - 17:29
صلاحیت نداشتن آل سعود در میزبانی از حجاج
فرهمند گفت: آل سعود با اجرای نمایش های خود در حمایت از گروه تروریستی داعش و کشتار مردم مظلوم یمن هیچ گونه فکری برای تامین امنیت و رفاه حجاج نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، پایگاه خبری تحلیلی چرام،امام جمعه ی موقت شهر چرام ضمن گرامی داشت سالروز شهادتحجاج در صحرای منا و نزدیک شدن به عید قربان گفت :قربان عیدی است که انسان های آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می اندازد قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد را در راه خدای بزرگ به فرزندان آدم و اصفیا و اولیای خدا می دهد

 

حجت الاسلام فرهمند افزود: ابراهیم به ما و همه انسان ها آموخت که قربانی در راه خدا پیش از آن که جنبه توحیدی و عبادی داشته باشد جنبه های سیاسی و ارزش های اجتماعی دارد.

 

 

وی گفت:حضرت ابراهم خلیل الله به ما و همه انسان ها آموخت که عزیزترین ثمره حیات خود را در راه خدا بدهید و عیدی بگیرید

 

امام جمعه  موقت شهرچرام در مورد حادثه ی منا گفت: بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود در بروز این فاجعه مشهود بود و حکایت‌های پس از این کشتار نشان داد که آل‌ سعود تمایلی به همکاری نداشته است.

 

وی با بیان اینکه ایران تا آخر پیگیر حقوق همه کسانی است که در این حادثه عزادار شدند گفت: آل  سعود هیچگونه صلاحیت برای میزبانی حرمین را ندارد

 

فرهمند افزود: آل سعود با اجرای نمایش های خود در حمایت از گروه تروریستی داعش و کشتار مردم مظلوم یمن هیچ گونه فکری برای تامین امنیت و رفاه حجاج نکرده است.

 

 

نظرات کاربران