تازه های سایت

25. شهريور 1395 - 21:20
اولتیماتوم بخشدار مرکزی لنده به راه و شهرسازی شهرستان لنده
بخشدار مرکزی لنده گفت: باتوجه به رسیدن فصل بارش ها هیچ عذری در خصوص خرابی دستگاه های راه و شهرسازی شهرستان پذیرفتنی نیست و باید هرچه سریعتر فکری اساسی برای دستگاه های خود کنند.

به گزارش، عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در جلسه ستاد سوخت شهرستان لنده ضمن تبریک دهه امامت و ولایت خطاب به اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده گفت: باتوجه به رسیدن فصل بارش ها هیچ عذری در خصوص خرابی دستگاه های راه و شهرسازی شهرستان پذیرفتنی نیست و باید هرچه سریعتر فکری اساسی برای دستگاه های خود کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه شش ماه از شروع سال می گذرد مسئولان حوزه سوخت رسانی می بایست هرچه سریعتر و تاقبل از فصل بارندگی نسبت به تامین سوخت روستائیان اقدام نمایند.

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: عاملین سوخت نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت تعاونی باید هرچه سریعتر اقدام کنند تا کار سوخت رسانی به روستائیان هرچه سریعتر از طریق کالا برگ صورت گیرد.

وی تاکیدکرد: اداره راه و شهرسازی می بایست تا قبل از شروع فصل بارندگی نسبت به راهداری جاده های روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

مرادی اظهارکرد: نیاز است در خصوص قیمت تمام شده سیلندر گاز تا روستاها باتوجه به میزان مسافت در شورای نرخ گذاری قیمت آنان تصویب شود تا شاهد تخلفات کمتری در این حوزه باشیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/م/200

سیداسماعیل میری

نظرات کاربران