تازه های سایت

25. شهريور 1395 - 21:21
سی امین همایش بزرگ امامزاده میر سالار (ع) در کهگیلویه برگزار می شود
سی امین همایش بزرگ امامزاده میر سالار (ع) با حضور دکتر خادمی استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی بیست و ششم شهریورماه در محل آستان مقدس امامزاده میر سالار (ع) برگزار می شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه طی گفتگویی با این پایگاه خبری گفت: هر ساله به منظور وحدت هر چه بیشتر بین تمامی سادات امامزاده میرسالار و مسئولان، همایشی تحت عنوان همایش امامزاده میر سالار به همکاری هیئت امناء برگزار می شود.

 

روح الله قبادپور در ادامه افزود: در این همایش که سی امین همایش می باشد تلاشهای زیادی از سوی بنده و دوستان هیئت امناء مبنی بر حضور دکتر محسن رضایی؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت، اما بنا به دلیل بعد طولانی مسافت و نبود باند فرود هلی کوپتر در محل آستان مقدس حضور ایشان در دقایق پایانی منتفی شد.

این مسئول هم چنین اظهار کرد: هیئت امناء هر ساله مهمانان خاصی را جهت حضور در این مراسم دعوت می کرد از جمله آنکه در سال های گذشته امیر سرتیپ پور دستان هم در این مراسم حضور بهم رساند و قرار است که در این همایش دکتر خادمی استاندار نیز سخنرانی داشته باشد.

 

در این مراسم که از صبح تا بهداز ظهر برگزار می شود، سادات امامزاده میر سالار با هماهنگی و همکاری هیئت امناء  پذیرای مردم و مهمانان خواهند بود.

 

قباد پور در پایان از تمامی مردم سراسر استان جهت حضور در این مراسم دعوت بعمل آورد.    

منبع: پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

مجید آذربارگون

نظرات کاربران