تازه های سایت

31. شهريور 1395 - 22:01
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
15 هزار دانش آموز کلاس اولی در این استان وارد مدارس شدند
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نزدیک به 15 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که همزمان با جشن شکوفه ها برای اولین بار قدم به کلاسهای درس گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، هادی زارع پور در حاشیه مراسم جشن شکوفه ها که در یکی از مدارس شهر باشت برگزار شده بود در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به آیه از کلام وحی که می فرماید، آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابراند گفت: در قرآن همه با هم برابرند ولی در سه مورد جهاد، علم و دانش و تقوا با تفاوت دارند.

 

وی افزود: در کشور و استان ما مدارس رسمی تقریبا از سال 1305 تشکیل شد و در شهرستان باشت نیز از همان زمان به همت بزرگانی نظیر مرحوم حیاتقلی اندرزی هسته اولیه مدارس نوین شکل گرفت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تقارن اولین روز از بهار تعلیم و تربیت یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را گرامی داشت و بیان کرد: در این استان  464 شهید دانش آموز و 98 شهید فرهنگی داریم که همشان جان عزیزشان را در راه نظام و انقلاب اسلامی تقدیم نمودند تا امروز ما و همه شما دانش اموزان با امنیت و آرامش سال تحصیلی جدید دیگری را آغاز نماییم.

 

زارع پور گفت: امسال نزدیک به 15 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که همزمان با جشن شکوفه ها برای اولین بار قدم به کلاسهای درس گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: بیش از 148 هزار نفر دانش آموز نیز در استان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 3 هزار و 500 نفر دانش آموز در شهرستان باشت مشغول به تحصیل هستند.

 

گفتنی است، جشن شکوفه ها با هدف آشنایی کلاس اولی ها با معلمان و فضای کلاس و مدرسه هر سال در آستانه سال تحصیلی برپا می شود.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران