تازه های سایت

25. مهر 1395 - 12:56
آخرین وضعیت عمل پیوند قلب جنگلبان بویراحمد
عمل پیوند قلب سعید نظری جنگلبان دنا با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، صبح زاگرس ،عمل پیوند قلب سعید نظری جنگلبان دنا با موفقیت انجام و هم اکنون در بیمارستان امام خمنی(ره) تهران تحت مراقبت‌های ویژه است.

سعید نظری مدیرسابق منابع طبیعی شهرستان بویراحمد که 22 سال از عمر 45 ساله خود را صرف حفاظت از طبیعت شهرستان بویراحمد کرد، فردی نام‌آشنا برای دوست‌داران و حامیان طبیعت در این شهرستان است و هرگز تلاش‌های بی‌وقفه‌اش در صیانت از جنگل‌های بویراحمد از یاد نخواهد رفت.

نظری روزی که به عنوان مدیر منابع طبیعی شهرستان بویراحمد معرفی شد خود را تنها یک جنگل‎بان نامید و نه رئیس و از همان روز نخست قلبش برای حفاظت از جنگل‌های استان تپید.

جنگل‌بان بیمار کهگیلویه و بویراحمد روزها و سالیان زیادی از عمرش را در میان شعله‌های آتش و دود جنگل‌های زاگرس گذراند و ریه‌هایش را در سایه دود و دم بوته‌های آتش گرفته به فراموشی سپرد، تا مردی که روزی خود را برای حفاظت از مخمل سبز قامت جنگل‌های بویراحمد فدا کرد این روزها در اوج تنهایی با بیماری قلبی دست و پنجه نرم کند.

رئیس سابق منابع طبیعی شهرستان بویراحمد که یک سالی می‌شود دچار مشکلات قلبی شده یکی از دلایل بیماری خود را دود ناشی از سوختن جنگل‌ها می‌داند و به خبرنگار تسنیم گفت: بیماری قلبی من بیشتر به دلیل آتش‌سوزی‌های چرندگان و پرندگان و به طور کلی فون و فلور جنگل‌های بویراحمد بود که سبب از کار افتادن ریه و نهایتا ضعیف شدن قلبم شد. انتهای پیام/

نظرات کاربران