تازه های سایت

25. مهر 1395 - 12:59
تساوی استقلال بهمئی با پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت
تقابل پیشکسوتان استقلال بهمئی با پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت به تساوی انجامید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، ،دیدار تدارکاتی فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی و پرسپولیس دهدشت که به مناسبت روز جهانی کودک در ورزشگاه آزادی دهدشت با قضاوت داورانی از شهرستان کهگیلویه برگزار شد، با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 

در این دیدار مهیج و جذاب که هر دو تیم با خلق موقعیت های فراوان به هنرنمایی پرداختند، ابتدا تیم استقلال بهمئی با ارائه یک بازی زیبا وتماشایی با پاسهای کوتاه و نزدیک به هم حملات متعددی را روی دروازه حریف ترتیب داد که با هنرنمایی دروازه بان حریف در به ثمررساندن گل ناکام ماند تا اینکه در دقیقه ی 35 بازی آقای محمود جهانبازی مهاجم خلاق تیم استقلال موفق شد دروازه ی تیم پرسپولیس را فرو بریزد ونیمه ی اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 

 با آغازنیمه ی دوم بازی تیم میزبان که نمی خواست بازنده میدان باشد با استفاده از چند بازیکن جوان درترکیب خود حملاتی برروی دروازه آبی پوشان تدارک دید ؛این حملات با گل دقیقه شصت مهاجم این تیم، آقای صمدی به ثمر نشست و سه دقیقه بعد این بار هم تیم میزبان بود که با گل زنی مهاجم بلند قد خودآقای عبدالعلی مرتضوی به گل دوم رسید.

 

 تیم استقلال بهمئی که حاضر به تسلیم درمقابل حریف نبود با تغییر شیوه بازی و انجام تعویض های تاکتیکی توپ و میدان را دراختیار گرفت و با خلق موقعیت های فراوان موفق شد در دقیقه هشتاد بازی گل تساوی را توسط بازیکن تعویضی خود آقای نصرت الله یوسفی به ثمر برساند .

 

در پایان بازی سرمربیان دو تیم به ارائه دیدگاهها ونظریات خود پرداختند.

عینعلی حسینی جمال با اشاره به روند رو به رشد تیم استقلال بهمئی و ارائه بازی زیبا و مهیج، فوتبال سراسر تاکتیکی تیم خود را ستایش کرد و افزود: تیم استقلال بهمئی با شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم حریف شایسته پیروزی داشت.

 

 وی از هدر دادن موقعیت های بی شمار توسط بازیکنانش گله کرد و گفت: امیدوارم روزی بدشانسی های تیمم با به ثمر رساندن حداکثر موقعیت ها به پایان برسد.

 

حسینی جمال تصریح کرد : تیم تحت مدیریت بنده با ارئه بازی زیبا و پاسهای کوتاه زیاد تیم حریف را تحت فشار قرار داد اما بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت و شادابی لازم را نداشتند و با تمام احترامی که برای دوست و همکار عزیزم در تیم پرسپولیس دهدشت جناب آقای افضل آرامپور قائلم باید به ایشان بابت خوش شانسی اش در به ثمر نرسیدن موقعیتهای تیم استقلال بهمئی تبریک بگویم.

 

افضل آرامپور، بازیکن سرشناس و محبوب سالهای دور پرسپولیس دهدشت و سرمربی فعلی پیشکسوتان دهدشت با مهیج دانستن فضای مسابقه گفت :تیم استقلال بهمئی با ارائه فوتبالی زیبا تیم تحت مدیریت بنده را تحت فشار قرار داد و باید اعتراف کنم اولین تیم پیشکسوتی که توانست تا این حد تیم بنده را تحت فشار قرار دهد، تیم استقلال بهمئی بود.

 

آرامپور در پایان گفت :تساوی دو بر دوی تیم استقلال با تیم سادات را در دهدشت نظاره گر بودم، من و بازیکنانم از نحوه بازی حریف آشنایی داشتم و توانستیم در خط دفاع موفق عمل نماییم و به بازیکنانم خسته نباشد میگویم.

منبع:سایت خبری آوای ماغر

انتهای پیام/

نظرات کاربران