تازه های سایت

9. آبان 1395 - 20:28
شهردار باشت:
تا پایان سال هیچ خیابانی در باشت خاکی نخواهد بود
بهنام برازنده شهردار باشت گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در شهرداری و شورای شهر باشت انجام شده، تمام سعی و تلاش ما بر این است که تا پایان سال ۹۵ تمام نقاطی که در شهرستان باشت خاکی هستند آسفالت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بهنام برازنده شهردار باشت گفت ، با برنامه‌ریزی‌هایی که در شهرداری و شورای شهر باشت انجام شده، تمام سعی و تلاش ما بر این است که تا پایان سال ۹۵ تمام نقاطی که در شهرستان باشت خاکی هستند آسفالت می‌شود.

 

شهردار باشت ادامه داد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون با یک کار بی‌نظیر موفق شده‌ایم بیش از ۱۴۰ هزار مترمربع را در این شهر آسفالت کنیم. برازنده تصریح کرد: در حال حاضر چیزی در حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار مترمربع نیز از نقاط خاکی باشت را شناسایی و برنامه‌ریزی شده و به همشهریان خود قول می‌دهیم که تا پایان سال در این شهر معابر خاکی وجود نداشته باشد.

 

وی درباره وضعیت پیشرفت و خدمات‌دهی شهرداری در سال‌های اخیر افزود : ارزیابی عملکرد شهرداری در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که مدیریت شهری توسعه‌محور در این شهر روزبه‌روز رو با نگاه به آینده و پیشرفت شهری بوده است و امروز با همدلی مجموعه شهرداری و شورای شهر در حرکتی رو به جلو، پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.

 

برازنده ادامه داد: نگاهمان در شهرداری باشت خدمت به مردم خوب این شهر است و باید گفت با رفع مشکلات در شهر باشت می‌توانیم روند رو به رشد توسعه شهری را در این شهر سرعت بخشیم. وی تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهرداری باشت با همدلی و انسجام کامل در تلاش است تا روزبه‌روز مشکلات شهری باشت را کاهش دهیم و امیدواریم مردم و مسؤولان نیز با مجموعه شهرداری مشارکت لازم را داشته باشند.

 

شهردار باشت تصریح کرد: با‌ تلاش‌هایی‌ که‌ مسؤو‌لان دلسوز‌ نظام دارند، این امید را به مردم باشت می‌دهم که آینده‌ی‌ این‌ شهر‌ را بسیار‌ عالی‌ و‌ درخشان‌ می‌بینیم.‌ شهردار باشت در خصوص پروژه‌های مهم در دست اقدام، بیان کرد: با‌ توجه به‌ شناختی‌ که‌ داریم‌ و‌ با‌ مطالعه‌ و‌ شناختی‌ که به آن رسیده‌ایم‌ برنامه‌های‌ کوتاه‌مدت،‌ میان‌مدت‌ و‌ بلندمدتی‌ را برای‌ جبران‌ کمبودها‌ و نیازهای باشت در‌ نظر‌ گرفته‌ایم که از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری باشت توسعه فضای سبز، سنگ‌فرش کردن پیاده‌روها، احداث پارک تپه نورالشهدا، احداث پارک بانوان، اجرای فاز دوم پارک جنگلی، ساخت غسال‌خانه، نصب علائم شهری مبلمان شهری، سایبان، سطل‌های زباله و پارک‌های محله‌ای است.

 

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌های در دست اجرا حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم که جذب شود و بتوانیم شروع به کار کنیم که اگر این اعتبار تخصیص و جذب شهرداری شود این پروژه‌ها را برای خدمت به مردم شروع خواهیم کرد. شهردار باشت با بیان اینکه شهرداری تنها دستگاهی است که در شبانه‌روز با مردم سر و کار دارد و تعطیلی در آن جایی ندارد، تصریح کرد: همواره در طی مسیر خدمات‌رسانی شهرداری نیازهای گسترده‌ای مطرح است که تأمین این نیازها می‌تواند موجبات آرامش و آسایش شهروندان باشت را فراهم کند.

 

برازنده به اقدامات دیگر مجموعه شهرداری باشت اشاره کرد و گفت: اجرای روشنایی معابر باشت با مبلغ هفت میلیارد ریال در سه سال افزایش سرانه فضای سبز ۲ و ۷۹ صدم مترمربع به پنج و ۹ دهم در سه سال گذشته، جدول‌گذاری، رفع معارض و بازگشایی معابر، ساماندهی گلزار شهدای باشت و ساماندهی ورودی و خروجی باشت را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان عنوان کرد.

 

شهردار باشت در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر به چه میزان از ادارات مطالبات دارید و چه اقداماتی انجام شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های دولتی مطالبات داریم.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر حکم مبلغ ۱۰ میلیارد ریال آن را از رأی کمیسیون ماده ۷۷ گرفته‌ایم که تا اقدام شود که مراحل اداری خود را طی می‌کند. وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد خودگردان است انتظار می‌رود همه ادارات در این زمینه با شهرداری باشت همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

برنا

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

شهردار باشت عالیه
سلام و درود بر شهردار دلسوز .ممنون از این همه تلاش و پشت وکار .خسته نباشید و خدا قوت به پرسنل شهرداری .تشکراز اقای عوض زاده و همکارانشون که شبانه روز خدمت می کنن .
تشکر از زحمات مهندس برازنده شهردار جوان و مقتدر که یکی از فعال ترین و بهترین مدیران استان هستن ممنون و سپاس بابت زحمات و خدماتی که انجوم دادن تشکر از مجموعه ای پرسنل شهرداری
سلام به همه دوستان .مردم شریف باشت قدر این شهردار بدونین .عملکرد ایشون بی نظیره . من جند سال پیش اومدم باشت یک ماه پیش که وارد این شهر شدم تعجب کردم خیلی تغییر کرده بود . تشکر که به فکر عمران ابادی هستین . علی از گناوه
نمیدونم دعل کنیم که شهردار بمونی یا دعا کنیم به پاس این همه زحمات مسولیت بالاتری بگیری که واقعا لیاقت مدیر کلی را داری. گل کاشتی ممنون دستت درد نکنه
سلام و صبح بخیر ..از زحمات شهردار محترم تشکر میکنم و امیدوارم که انتهای خ شهید فهمیده -جاده کارگاه غلامحسن ظفری را اسفالت کنند . چرا که گرد و خاک ویرانمان کرده .

نظرات کاربران