تازه های سایت

17. آبان 1395 - 12:01
فعالیت حوزه هنری در عرصه جهاد، شهادت و جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست/یکی از بهترین کنگره های کشور را برگزار کردیم
مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت حوزه هنری در عرصه جهاد، شهادت و جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، سرهنگ محمد نصیری زاده با حضور در حوزه هنری استان با تجلیل از زحمات و تلاش های این سازمان در برگزاری کنگره شهدا با بیان اینکه خادمین شهدا در حوزه هنری در عرصه جهاد، شهادت و مقابله با جنگ نرم و تدوین، نشر و تالیف فعالیت های زیادی انجام دادند، افزود: همکاری حوزه هنری در برگزاری اولین کنگره ملی شهدای استان بی نظیر بود که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اظهار داشت: تمامی کارها با همت شهدا و تلاش همه مسئولان انجام شد که الحمدالله هیچ مشکلی در برگزاری کنگره شهدا نداشتیم.

مسئول ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم حضور پرشوری در پنج روز کنگره شهدای استان داشتند، یادآور شد: در بعضی از روزهای کنگره نیز با کمبود جا مواجه شدیم که در بیرون از سالن مکانی نیز فراهم کردیم.

سرهنگ نصیری زاده تاکید کرد: در کمتر از یک سال 26 عنوان کتاب با وجود کمبود منابع و مشکلات به چاپ رسید که این کار در چند سال اخیر بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها و کارهای برگزاری کنگره با مشارکت همه دستگاهها انجام شد، ادامه داد: در تمام استانها برای برگزاری کنگره هزینه میلیاردی پرداخت کردند اما در استان ما این کار را با کمترین هزینه اجرا شد.

نظرات کاربران