تازه های سایت

17. آبان 1395 - 12:07
ماجرای استخدام های یواشکی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد
در پی خبر وضعیت استخدام وبکارگیری نیرو در ادارات وشرکت های دولتی از سوی رئیس سازمان برنامه وبودجه استان کهگیلویه وبویراحمد رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه شهرستان بویراحمد واکنش نشان داد.

محسن شنبه پور * - در پی خبر وضعیت استخدام وبکارگیری نیرو در ادارات وشرکت های دولتی از سوی رئیس سازمان برنامه وبودجه استان کهگیلویه وبویراحمد رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه شهرستان بویراحمد واکنش نشان داد.

متن ارسالی از سوی این جوان و فعال سیاسی خطاب به استاندار،نمایندگان،رئیس برنامه و بودجه استان کهگیلویه وبویراحمد و برخی مدیران بدین شرح است؛

در ادارات استان کهگیلویه وبویراحمدچه خبراست؟!
‎روزانه خبر از اشتغال جوانان به گوش می رسد.
‎قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را؟!
‎استاندار،نمایندگان،رئیس برنامه و بودجه استان کهگیلویه وبویراحمد؛  سکوت یا معامله؟!
‎اگر در مقابل استخدامی های اخیر سازمان ها و ادارات سکوت کرده اید که در حق جوانان تحصیل کرده و دانشجویان جویای شغل این دیار ظلم و ستم کرده اید.
‎اگر معامله کرده اید که خیانت ، گناه و حق ناس کرده اید.
‎آقای دکتر نوروزی ؛نوش دارو بعد از مرگ …
‎در مصاحبه اخیرتان به ممنوعیت استخدام خبر داده اید، سازمان ها و دستگاه ها را بررسی کرده اید؟ ببینید چند نفر بدون آزمون از نزدیکان مدیران سر کار آمده اند؟!
‎کسی مخالف استخدام و جذب نیرو نیست ولی سازمان های دولتی بدون آزمون استخدامی و گزینش و مصاحبه نیروی دیپلم جذب کرده اند.کمی با انصاف باشیم و با ایمان
‎فارغ التحصیلان دکتری،کارشناسی ارشد،لیسانس های زیادی در این استان هستند که حاضرند در قسمت نگهبانی،نیروی خدمات و … باشند
‎ولی مدیران ما بدون توجه به قوانین اقوام و آشنایان خودشان را جذب می کنند آن هم افراد گاها بیسواد و دیپلم.
‎به عنوان مثال سازمان صنعت،معدن و تجارت استان طی ٣ ماه گذشته ٣ نفر بدون آزمون استخدامی جذب کرده است .آیا تا بحال این موضوع را بررسی کرده اید.
آیا کسی هم به فکر این جوانان تحصیلکرده هست. از حضرتعالی و همه نمایندگان محترم و استاندار محترم درخواست داریم که این موضوع بررسی شود و در جهت خدمات بهتر و اجرای قوانین نظام استخدامی کشور دقت نظر و نظارت بیشتری در برخی از ادارات دولتی استان شود تا حق  افرادی که لایق وشایسته استخدامی است ضایع نگردد.

 

* رئیس کمیته جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه شهرستان بویراحمد

 

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران