تازه های سایت

2. دى 1395 - 18:32
پیگیری های باشت نیوز جواب داد
شهردار باشت: در جهت استاندارد سازی دست اندازهای موجود اقدام خواهیم کرد
واکنش شهردار باشت به خبر باشت نیوز: قطعا در جهت استاندارد سازی دست اندازهای موجود در شهر باشت اقدام خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، بعد از درج خبری با عنوان «آقای شهردار، سرعت گیر یا سکوی پرتاب !!!» در این پایگاه خبری، مهندس بهنام برازنده شهردار باشت با ارسال پیامی نسبت به آن واکنش نشان داد.

 

در متن این پیان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مدیر مسئول محترم سایت باشت نیوز، از اینکه دغدغه دارید و مشکلات شهر را گوشزد می کنید ممنونیم.

 

نصب دست انداز و سرعت کاه، همانطور که اطلاع دارید در جلسه شورای ترافیک شهرستان  که بیش از پانزده عضو دارد مورد بحث قرار می گیرد و در صورت تصویب نهایی، شهردای به عنوان اجرا کننده اقدام می کند.

 

دست اندازهای فعلی همه در شورای ترافیک مصوب و با نظارت کارشناسان راهنمایی و رانندگی اجرا شده اند کما اینکه بیش از سی مورد دیگر ما در خواست اجرای دست انداز داریم که شهرداری هنوز اجرا نکرده است.

 

اجرای این دست اندازها هزینه زیادی برا شهرداری دارد ولی ما اجرا کننده مصوبات هستیم حتی اگر مخالف اجرای طرح باشیم وظیفه داریم که مصوبات را اجرا کنیم.

 

متاسفانه بعضی از رانندگان ما مقررات را رعایت نمیکنن و بعضا شاهدیم که با سرعت های غیر مجاز در حال رانندگی هستند که اگر همین سرعت کاه ها نبود شاید تا کنون خدای نکرده تلفات جانی هم داشتیم.

 

در مورد عدم استاندارد بودن دست اندازها ما هم قبول دارم و حتما اصلاح خواهند شد ولی ما تحت نظارت پلیس محترم راهور محل و اندازه دست اندازها را اجرا میکنیم.

 

باید بدانید ما روزانه جوابگوی دو قشر ازمردم عزیز هستیم، یکی رانندگان محترم که وجود سرعت گیرها را اصلا مناسب نمی بینند واعتراض دارند و یکی هم سیل عظیم مردم که مدعی هستند که سرعت زیاد رانندگان خطرات زیادی برا آنها دارد و خواستار نصب سرعت گیر هستند و بعضا بعضی از شهروندان خودشان با بتون و یا کنده کاری به صورت شبانه اقدام به احداث دست انداز میکنند.

 

انتظار من از رانندگان عزیز این است که سعی کنند با رعایت قانون و پرهیز از سرعت غیر مجاز زمینه اعتراض همشهریان را فراهم نکنند و قطعا شهرداری درجهت استاندارد نمودن دست اندازهای موجود اقدام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

شما 15 عضو را راضی می کنید ولی مردم از بعضی کارهاتون ناریضی هستند مخصوصا رانندگان.با این طرح غلط یک طرفه کردن خیابانها هر مسافری روزی هزار بار نفرینتون می کنه

نظرات کاربران