تازه های سایت

24. اسفند 1395 - 9:39
در پیام های جداگانه ای:
امام جمعه باشت درگذشت مرحومان علیزاده و برازنده را تسلیت گفت
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در پیام های جداگانه ای درگذشت حاج سید علیشر علیزاده و مرحوم میثم برازنده، همسر و فرزندش را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در پیام های جداگانه ای درگذشت حاج سید علیشر علیزاده و مرحوم میثم برازنده، همسر و فرزندش را تسلیت گفت.

 

بسمه‌تعالي

 

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

خانواده محترم علیزاده

سلامٌ عليكم بما صبرتم

خبر درگذشت مرحوم «حاج سید علیشیر علیزاده» از نمونه هاي پرافتخار صبر و ايثار موجب تألم و تأثر خاطر گرديد.

این انسان آزاده و مؤمن، آزمون های گوناگون را با صبر و سرافرازی گذرانیده و اکنون که به لقاء الله پیوسته از پاداش جزیل الهی برخوردار است.

بدین وسیله ضایعه درگذشت حزن انگیز مرحوم حاج سید علیشیر علیزاده را صمیمانه خدمت بیت آنمرحوم و سادات جلیل القدر بیدک تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه پروردگار سبحان برای آنمرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل مسالت دارم.

 

 

 

بسمه‌تعالي

 

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

خانواده های محترم برازنده و کرمی

سلامٌ عليكم بما صبرتم

 

«با نهایت تأسف و تأثر درگذشت معلم متعهد و اخلاق مدار مرحومین «میثم برازنده، همسر و فرزند خردسالشان» را صمیمانه به خانواده های این عزیزان سفر کرده و ایل دولتیاری و میرسیدی (نارگ موسی) خصوصاً شهردار محترم باشت تسلیت عرض نموده برای آن مرحومین از درگاه لایزال الهی، علو درجات و رحمت واسعه ی الهی و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل خواهانم.

 

عبدالرحیم عبودی

امام جمعه باشت

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران