تازه های سایت

2. ارديبهشت 1396 - 13:44
دولت تدبیر و امید/
تغییرات اتوبوسی مدیران باشتی در 4سال گذشته
دولت تدبیر و امید بعد از سرکار آمدن در سال 1392 خبر از کارو تلاش داده بود اما در مدت چهار سال گذشته در شهرستان باشت به تغییر فله ای مدیران روی آورد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،در 4 سال گذشته در شهرستان باشت انتصاباتی صورت گرفته و همچنین اداراتی افتتاح شده است

در نشست خبری با خبرنگاران - ۲۸ خرداد 92 رئیس جمهور حسن روحانی با شعار من اتوبوسی مدیران را تغییر نمی دهم روی کار آمد ولی این وعده های رئیس جمهور تحقق نیافت و در دوره یازدهم ریاست جمهوری خود 12 مدیر رافقط درشهرستان باشت عزل کرده است.

در این بسته خبری به بخشی از این تغییرات اتوبوسی اشاره شده است.

 

فرماندار شهرستان باشت در طی4 سال دولت تدبیر وامید3 بار در سال های { 91،92،94} تغییر یافته است که این کار با وعده های رئیس جمهور منافات دارد

 

فرماندار جدید باشت منصوب شد {آذرماه 91 }

سیدناصر رضایی بعنوان فرماندار جدید شهرستان باشت معرفی شد .

 

فرماندار باشت در دولت تدبیر و امید مشخص شد{  بهمن ماه 92}

طی حکمی از سوی وزیر کشور، سید موسی حسینی به عنوان فرماندار باشت منصوب شد.

 

فرماندار جدید باشت منصوب شد { تیرماه 94 }

سید موسی حسینی که حدود 16 ماه پیش به عنوان اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان باشت معرفی شده بود از این سمت رفته و پنجمین فرماندار باشت به جای وی خواهد نشست.

 

یک تغییر درآموزش و پرورش شهرستان باشت در {آبان ماه91 }

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، محمود نظری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان باشت منصوب شد.

 

یک تغییر در اداره راه و شهرسازی باشت در { دی ماه 95 }

طی آئینی و با حضور مدیر حراست راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد سعید گندمکار بعنوان رئیس اداره راه و شهرسازی باشت معرفی شد.

 

یک تغییر در اداره آب و فاضلاب شهر باشت در{ آذر 93 }

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند حشمت دولتخواه رئیس سابق آبفای شهری باشت یعقوب گرجی به عنوان مسئول جدید این نهاد در باشت معرفی شد.

 

یک تغییر در اداره اوقاف باشت در { اردیبهشت 94 }

در حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید کرامت الله محمودی به عنوان رئیس نمایندگی اوقاف و امور خیریه باشت منصوب شد.

 

یک تغییر در شبکه بهداشت باشت در { فروردین ماه 96 }

بر اساس اطلاعات به دست آمده ،کریم رضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت که چندی پیش از همین پایگاه خبری خبر عزل و برگشت به کار مجدد وی منتشر شد به صورت قطعی برکنار شده است و به جای وی دکترفرشاد رستمی، رئیس سابق مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران  مدیر شبکه بهداشت باشت شده است.

 

یک تغییر درمیراث فرهنگی و گردشگری باشت در{ شهریور 93 }

طی حکمی از سوی محمود باقری رئیس سازمان میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، سوگلی صالحی به عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت منصوب شد.

 

یک تغییر درنمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در { آذرماه 92 }

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سعید محمودی به عنوان مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت منصوب و از زحمات آقایان جازی و علیزاده مسئول و سرپرست قبلی قدردانی شد.

 

یک تغییر دراداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت در {مهرماه 90}

با حکم حجت‌الاسلام ساداتی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی به عنوان نخستین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت منصوب شد.

 

یک تغییر در جهاد کشاورزی باشت در {شهریور ماه95}

علی مرادی مدیر جهاد کشاورزی گچساران می شود، به گزارش فانوس زاگرس و به نقل از منابع آگاه طی روزهای آینده علی مرادی که هم اکنون مدیریت جهاد کشاورزی باشت را بر عهده دارد به عنوان مدیر جهاد کشاورزی گچساران منصوب می شود.

 

انتهای پیام/ن

نظرات کاربران