تازه های سایت

28. آبان 1396 - 13:26
اجرای بیش از 50برنامه به مناسبت هفته بسیج در باشت/ تفکر بسیجی تنها نسخه نجات بخش جامعه اسلامی است
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باشت گفت: بسیج متن ملت است و حضور بسیج یعنی حضور احاد مردم در همه صحنه ها است.نماد مردم سالاری در کشور ما بسیج است زیرا که همه مردم ما بسیجی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛  فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باشت درکنفرانس خبری با خبرنگاران شهرستان باشت به مناسبت هفته بسیج ، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) وجان باختن هم وطنانمان در حادثه زلزله کرمانشاه گفت: آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه داریم ، خداوند به بازماندگان آنها صبر عطا کند.

 

 

سرهنگ سیدعلی رضا زاده هفته بسیج را تبریک گفته و عنوان کرد: در آستانه برگزاری مراسمات این هفته هستیم که شعار ملی بسیج،بسیج مظهر مردم سالاری دینی است.

 

وی به سخنی از امام خمینی(ره) اشاره وگفت: بسیج متن ملت است و حضور بسیج یعنی حضور احاد مردم در همه صحنه ها است.نماد مردم سالاری در کشور ما بسیج است زیرا که همه مردم ما بسیجی هستند.

 

 

فرمانده ناحیه سپاه باشت تصریح کرد: در هرجایی از دنیا که احساس شود حضور بسیج لازم است حاضر می شوند،در عرضه دفاع از کشورمان بسیجیان جانانه فداکاری کردند .

 

وی افزود: بعد از انقلاب نیز نقشه شومی که دشمن داشت با حضور مردم بسیجی برهم خورد.فتنه های زیادی دشمن برای کشورمان تدارک دیده بود که با حضور با بصیرت بسیجیان این فتنه ها در نطفه خفه شدند.

 

سرهنگ رضا زاده تصریح کرد: تفکر بسیجی تنها نسخه نجات بخش جامعه اسلامی است ،اکنون تفکر بسیجی در اقصی نقاط دنیا نفوذ کرده با الگو گیری از این مولود انقلاب و اسلام برپا شده و گروه های بسیجی پله ها را یکی پس از دیگری دارند فتح می کنند.

 

 

وی عنوان کرد: بسیج مجهز ترین دشمنان را از پای درآوردند و پیروزی را نصیب جبهه مقاومت کرند .

 

فرمانده سپاه باشت گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی بسیج همواره پیگام بوده و هست،و با تفکر بسیجی پیشرفت حاصل می شود.

 

 

سرهنگ رضا زاده اظهار کرد: امروزه اگر کسی بسیج را انکار کند به این معناست که مهمترین ضرورت مصلحت کشور را انکار کرده است.

 

وی در پایان به برگزاری۵۰  برنامه  سپاه و بسیج شهرستان برای گرامی داشته هفته بسیج اشاره و گفت: از جمله برنامه های بسیج باشت در این هفته ،اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی،اعزام۸۰ نفر از بسیجیان در کمک و بازسازی استان زلزله زده کرمانشاه،ارسال کمک های مردمی به منطقه کرمانشاه،احداث پایگاه های مقاومت در شهرستان باشت،افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی می باشد .

 

همچنین برنامه های اعزام گروه های جهادی به روستاهای باشت،پخش فیلم های دفاع مقدس در مدارس،اعزام تیم پزشکی در روستاها،شروع به کار گشت های محلی،نشست های بصیرتی،محفل انس با قرآن،دیدار با امام جمعه و بزرگان شهرستان،عطر افشانی قبور شهدا،دیدار با خانواده های شهدا،نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس،همایش شکوه مقاومت و تجلیل از نخبگان بسیجیان شهرستان و ....از جمله برنامه های بسیج و سپاه شهرستان باشت در هفته بسیج است.

نظرات کاربران