تازه های سایت

16. آبان 1396 - 9:29
به مناسبت نزدیکی اربعين حسيني:
همايش بزرگ رهروان فاطمي(س)،خواهران زينبي(س)در باشت/حضرت زینب لحظه‌ای ازحجاب و حفظ عفت غافل نشد+تصاویر
همايش بزرگ رهروان فاطمي(س)،خواهران زينبي(س) به مناسبت نزدیکی اربعين حسيني صبح امروز همراه با سخنراني و عزاداري خواهران باشتی در حسينيه ثارالله واقع در خیابان شفا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ همايش بزرگ رهروان فاطمي(س)،خواهران زينبي(س) در آستانه  اربعين حسيني صبح امروز همراه با سخنراني و عزاداري خواهران باشتی در حسينيه ثارالله واقع در خیابان شفا برگزار شد.

 

این همایش به همت حوزه مقاومت بسيج حضرت زهرا(س) شهرستان باشت و با حضور حجت السلام بلادی امام جمعه موقت،ولی پور فرمانده حوزه بسیج خواهران ، مداحان و بانوان باشتی برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران، حضرت زهرا(س) شهرستان باشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در رابطه با برگزاری همایش رهروان زینبی گفت: زینب(س) با وجود شرایط اسارت و سختی‌های پیش رو، لحظه‌ای ازحجاب و حفظ عفت غفلت نکردند.

هاجر ولی پور هدف از اجرای این همایش را زنده نگاه داشتن فلسفه قیام عاشورا و همچنین نقش محوری حضرت زینب (س) در کربلا دانست و اظهار کرد:  ترویج فرهنگ حجاب زینبی، زنده نگه داشتن قیام عاشورا و نقش حضرت زینب(س)  در دفاع از ولایت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
 

 

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) به عنوان زنی افسرده و صرفا رنج کشیده در کربلا تجلی نشده‌اند گفت: در واقع حضرت زینب(س) به عنوان زنی شجاع و معرفی کننده پیام امام حسین(ع) شناخته شده‌ است.

 

ولی پور گفت: حضرت زینب کبری(س) توانست با صبر و شجاعت خود حادثه عاشورا را با عزت ،تاریخ‌ساز کند تا دشمنان نتوانند آن را به نفع خود تحریف کنند.

وی افزود: خواهران باشتی نیز هم قدم با کاروان حضرت زینب و ناله کنان در این همایش ضمن همدردی با آن حضرت این روز بزرگ تاریخی را گرامی داشتند.

 

تصاویر تکمیلی:

نظرات کاربران