تازه های سایت

5. دى 1396 - 12:50
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشت نیوز:
خوش رقصی 15 نماینده مخالف پایتختی قدس برای آمریکا و رژیم اشغال گر قدس/حضور مردم فتنه ها را خنثی می کند
نماینده سابق مردم دنا و بویراحمد در مجلس گفت :15 نماینده مجلس که رای مخالف به قدس داده اند خوش رقصی برای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می کنند که مایه شرمساری و رسوایی برای کسانی است که دست به چنین اقدامی زدند و هیچگونه توجیحی ندارد.

دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد  در گفتگو اختصاصی  با خبرنگار پایگاه خبری باشت نیوز،  ضمن گرامی داشت حماسه 9 دی نقش مردم را بسیار مهم دانست و گفت: حماسه 9 دی در واقع حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب و خنثی کردن فتنه ای بود که دشمن حدود 20 سال برای آن برنامه ریزی کرده بود.

 

ستارهدایتخواه افزود:  هشت ماه دشمنان در آتش این فتنه می دمیدند و مردم در یک نیم روز  در 9 دی و حضور خود در عرصه توانستند فتنه را خنثی کنند  که این نشان از عمق بصیرت و آگاهی و موقعیت شناسی مردم بوده است که توانستند این فتنه را سرکوب و خنثی کنند.

 

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با اینکه  به نظر شما چرا 15 نفر از نمایندگان مجلس به انتخاب قدس به عنوان پایتخت همیشکی فلسطین رای مخالف دادند؟ گفت: هدف این نماینگان نامعلوم بوده ولی از برداشتی که از این عدم رای قاطع توسط نمایندگان صورت گرفته چنانچه انتظار به 100 درصد رای بوده ولی این افراد رای مخالف دادند ، این است که این نماینگان به اشتباه به پارلمان نظام جمهوری اسلامی  آمده اند.

 

وی افزود: این افراد حتی اصول اولیه نظام جمهوری اسلامی ایران که مبارزه با ظلم و ستم است و بر اساس مبانی امام و انقلاب ،رژیم اشغالگر قدس را اساسا به رسمیت نشناخته اند این افراد قبول ندارند.

 

 

ستارهدایتخواه  به برخی از نمایندگان که ژست به اصطلاح  اینکه ما اهل تفکر و روشنفکری هستیم اشاره و تصریح کرد: این افراد می گویند که این طرح دو فوریتی بوده و باید با تعمل و تفکر بررسی شود .اما موضوعی که واضح و اصول و کلیات آن مشخص است و بحث مخالفت با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل است این نیاز به تعمل ندارد .

 

 

دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد  یکی از نشانه های افراد اهل بصیرت  را اینکه بتوانند به موقع اقدام کنند دانست و گفت: اگر قرار بر این باشد یک طرحی را به صورت عادی و یک فوریتی به مجلس ببریم که معمولا چند هفته به طول می انجامد در واقع بی خاصیت می شود.

 

 

وی افزود: این موضوع می طلبد که نمایندگان مجلس حتی طرح سه فوریتی بدهند.مخالفت این 15 نماینده با طرح دو فوریتی نشان میدهد که این افراد اعتقادی به مبانی انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) ندارند.

 

 

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این افراد اساسا در راستای منویات  که ملت ایران بخاطر آن جانفشانی کردند و عزیزان خود را فدا کرده اند نیستند و خیانت به مملکت و خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم کرده اند. که با حمایت این نمایندگان از  رژیم اشغالگر قدس این شهیدان جانشان را برای دفاع  از مظلومان داده اند و این حمایت نمایندگان از تکفیری ها باعث به شهادت رسان این شهدا است.

 

 

ستارهدایتخواه در ادامه تصریح کرد: به ظاهر این رای ها مخفی می باشد ولی این نمایندگان شناخته شده هستند .این افراد جریان های فکری خاصی هستند که به دلیل شدن انحرافی که دارند و وابستگی فکری که به بیگانگان دارند متافانه در این مواقع چنین رای هایی رامیدهند که باعث سرافکندگی است و مردم باید این افراد را بشناسند و با آنها برخورد لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران