تازه های سایت

15. آذر 1398 - 20:48
کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران:
شهر 16 سال در اختیار خاندان تاجگردون بود/نماینده ما اولین شخص پیشنهاد دهنده بنزین بود/ با پژو رفتم مجلس، با پراید برگشتم
کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران گفت:شعار انتخاباتی من پایانی بر تکرار تبعیضها، بی عدالتی ها، بی توجهی ها، برخوردهای متکبرانه و حاکمیت خانوادگی است و بدنبال این هستیم که یک عدالت نسبی برقرار شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت پس از نام نویسی در نشستی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص انتشار یک کلیپ گفت: این کلیپ را طرفداران من آماده کردند و بنده ضامن عملکرد طرفداران نیستم‌ و حتی کلیپ های عیر اخلاقی هم علیه بنده پخش شد و اما هیچ واکنشی نشان ندادم.

 

حسینی پور ادامه داد: آن عزیزانی که آن کلیپ را انتشار دادند چه مشکلی داشته اند که بنده را به عنوان مختار معرفی کنند؟ بحث این است گروهی که قبل از مختار بودند چه رویه ای انجام شد که امام حسین (ع) قیام کند و بنده معتقدم که بحث بی عدالتی مطرح بوده است.
 

وی تصریح کرد: وقتی که بی عدالتی شود و حقوق جماعتی پایمال شود برخی می خواهند مقابله با این جریان را به رخ بکشند و کسی را هم داریم که همانند مختار به بی عدالتی ها پایان دهد، هر چند با بنده در این خصوص هم صحبتی نشد به هر حال انتخابات است و اینگونه کارها هم علیه بنده صورت گرفته است اما توصیه به اخلاق و روش اخلاق مدارانه دارم.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: آقای تاجگردون در یک مناظره شرکت کنند و چهار سال اولشان با چهار سال اول من هم باید مقایسه شود، کارهای بزرگی هم در آن دوران انجام شد و همین بحث فرودگاه و زیر گذر را خیلی پیگیری کردیم، دو بیمارستان در زمان بنده کلنگ زنی شد و خود شهرستان شدن باشت را هیچگاه مانور ندادم اما کار بزرگی بود و اگر خود آقای تاجگردون این کار را می کرد تا بلندگوها می رفت هرچند کارها و اقدامات وی را هم می بینیم و با توجه به توانایی وی در کمیسیون برنامه و بودجه کار آنچنانی هم صورت نگرفته است  و این بی انصافی که اینطور صحبت کنند.

نماینده گچساران و باشت در دوره هشتم مجلس اظهار کرد: به دنبال رد صلاحیت کسی نیستم و آقای زینل زاده فرد نجیبی است و مایل هستم که در صحنه باشند و آقای تاجگردون و هم دیگران نیز باشند.

وی افزود: اینکه آقای تاجگردون در محفلی گفته شهر سی سال دست شما ها بود باید بگویم ۱۶سال دست خانواده ایشان بود و مرحوم نبی زاده هم فرصت نکرد و جعفری هم میاندوره دوساله بود، وقتی پسر عموی آقای تاجگردون نماینده بودند کل شهرستان دست انها بود و رئس سازمان برنامه و بودجه استان بود و با تکبر مطرح می کنند چرا لامپ های سفره های مردم را خاموش کردند، مگر قیمت ها تا ۵۰۰برابر رشد  پیدا نکرده و مگر پول ملی ما در هیچ زمانی اینقدر افول داشته است؟

 

حسینی پور ادامه داد: شخص نماینده ما اولین شخص پیشنهاد دهند بنزین بوده و در گچساران خیلی از مردم از نانواها نان می گیرند و همین بنزین روزگار مردم را تباه می کند اقایان باید بگویند چه بلایی سر مردم اورده اند و باید پاسخگو باشند.

 

وی افزود: چرا این همه پول در دریاچه مصنوعی خرج شده است، باید شفاف سازی و روشنگری کنند، مرز ۳۵میلیارد تومان را گذرانده و هنوز ۱۵ میلیارد دیگر احتیاج دارد.

 

حسینی پور گفت: بنده توجه به نفع خودم نمیکنم و جناب زینل زاده اگر در صحنه بمانند و خدمت هم کنند ما هم در کنارشان افتخار می کنیم.

 

این نامزد انتخابات مجلس گفت: شاکله و چارچوب مجلس را می شناسم و وظایف هر کدام از کمیسیون ها را هم‌ می شناسم و مردم آن وظایفی که نمایندکان می گیرند باید بدانند و به عنوان یک مطالبه ببینند، کسی تا الان نگفته قانونی مصوب شود که گره گشا از کار مردم باشد، هدف این است که همه تلاش ها را برای خواست و رفع مشکلات مردم داشته باشیم، طرح هایی مد نطر دارم که زود بازده باشند و می شود با توجه به تخصص افراد و شرایط منطقه در قالب پروژه های صنعتی و کشاورزی و دامی بخشی از مشکلات مردم حل شود.

وی تاکید کرد: شعار انتخاباتی من پایانی بر تکرار تبعیضها، بی عدالتی ها، بی توجهی ها، برخوردهای متکبرانه و حاکمیت خانوادگی است و  بدنبال این هستیم که یک عدالت نسبی برقرار شود.

 

حسینی پور گفت: در اولین مصاحبه بیان کردم که کسی که نمی خواهد با تاجگردون رقابت کند چرا که با یک شخص رقابت نمی کند و اقای تاجگردون از دهیار تا بخشدار و فرمانداران و استانداران و وزرا و رئیس جمهور با این فرد همسو و هم فکر هستند و اگر  شکست بخورد در واقع به این معناست دولت هم شکست خورده است.

 

وی اضافه کرد: احساس میکنم یک لشکر ۴۵هزار نفره پشت سرم هستند و بنده هم امروز نمود آن لشکر هستم.

 

حسینی پور در خصوص اردلان زینل زاده دیگر کامدیدای اصولگرایان گچساران و باشت گفت: زینل زاده انسان توانمندی است و رای هم بیاوریم از پتانسیل مدیریتی وی استفاده خواهیم کرد، هر چند رفیق من است و بعد از انتخابات هم رفیق خواهیم بود.

 

کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت گفت: بنده در صورت قبولی یا در کمیسیون انرژی خواهم بود و یا کمیسیون سیاست خارجی مجلس خواهم بود.

 

وی در ادامه گفت: وضعیت رای بنده و اقبال عمومی به سمت بنده خوب است و اگر در آینده هم با توجه به شرایط و تشخیص دوستان تصمیم بود که نباشم هم احترام می گذارم.

 

حسینی پور تصریح کرد: اعتقاد داریم که انتخابات باید سالم و بدون حاشیه برگزار شود و از آقای فرماندار انتظار داریم که بین کاندیداها عدالت نسبی برقرار کنند هر چند بر اقای فرماندار هم فشار است که هیات اجرایی را یکطرفه انتخاب کنند، هر چند بقیه هم در این اقدام موضع گیری خواهیم کرد و زیر این بار نخواهیم رفت و اگر می خواهد انتخابات سالم برگزار شود حداقل عدالت نسبی برگزار شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران