تازه های سایت

22. آذر 1398 - 7:25
یادداشت؛
عبرت ازتنهایی تاجگردون /تاجگردون باید از لاریجانی الگو می گرفت
احوال و تنهایی امروز تاجگردون عبرتی برای همه سیاسیون است که اگر بر مدار مردم نباشند از مسیر خارج خواهند شد.

بهگزارش پایگاه خبری باشت نیوز:انتخابات  این روزها در محافل خبری و عمومی داغ ترین موضوعات روز کشور خصوصا استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اما در شهرستانهای گچساران و باشت  نماینده فعلی این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی  منتقدان زیادی را دارد که روزی پایگاه اصلی او بوده اند.

یکی از مخاطبین این پایگاه خبری یادداشت زیر را ارسال کرده است که فارغ از هر نوع گرایش سیاسی نیز این  یادداشت را درج کرده ایم.

یادداشت به شرح زیر است:

تنهایی تاجگردون عبرت خواهد بود

همان روز که شنیده شد دفتر نماینده گچساران و باشت برای پر کردن صندلی های جلسه گزارش عملکرد بر گوشی های همراه افراد زنگ زده و آنان را خانوادگی دعوت می کند قابل لمس بود که اردوگاه تاجگردون در چه شرایطی قرار گرفته است.

معادلات سیاسی و انتخاباتی در گچساران و باشت علیه تاجگردون به سرعت در حال حرکت است،عدم استقبال گشینی ها و دیلی ها در دو روز اخیر از تاجگردون نشان می دهد مردم چه مسیری راه انتخاب کرده و چرا انتخاب کرده اند.

توصیه مهندس زینل زاده به تاجگردون برای الگو گرفتن از لاریجانی در ثبت نام نکردن با توجه به دوره افولش ریشه در شناخت دقیق او از نظر جامعه داشت،جامعه ای که "عبور" از تاجگردون را بخاطر پشت کردنش به مردم ،ناصداقتی و عدم مردمی بودن برگزیده اند.

احوال و تنهایی امروز تاجگردون عبرتی برای همه سیاسیون است که اگر بر مدار مردم نباشند از مسیر خارج خواهند شد.

متن ارسالی از:احمدی

انتهای پیام/

نظرات کاربران