تازه های سایت

19. تير 1401 - 0:57
سرپرست اداره آبفای باشت منصوب شد
با حکم مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:با حکم اسفندیار برخه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست امور آبفا شهرستان باشت منصوب شد.

غریبی گفت: در آئین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید امور آبفا شهرستان باشت که مقارن ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ در محل فرمانداری آن شهر ستان برگزار گردید نادر گرامی فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا اظهار داشت: در این آئین از خدمات آقای رهام صادقی که قریب به 10 ماه سرپرست امور آبفا باشت را بر عهده داشت تقدیر و تشکر بعمل آمد و آقای محمد عباسی از فرزندان آن شهرستان و از کارکنان امور آبفا شهرستان گچساران با حکم مدیرعامل شرکت آبفا استان به سمت سرپرست آن امور منصوب گردید.

سخنگوی آبفا استان تصریح کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات آبرسانی بویژه در حوزه های روستایی آن شهرستان توسط فرماندار، دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان و نمایندگان آبفا استان و شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید در کمترین زمان ممکن جمع آوری انشعابات غیر مجاز با محوریت آبفا و حمایت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم بعمل آید.

نظرات کاربران