تازه های سایت

22. تير 1401 - 17:48
گزارش تصویری;
برگزاری جشن عید ولایت و وحدت در باشت
جشن عید ولایت و وحدت در فاطمیه باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم برنامه جشن عید ولایت و وحدت در فاطمیه باشت برگزار شد.

در این برنامه که همراه با قرعه کشی همراه بود ۱۴نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه برای سفر به کربلای معلی انتخاب شدند،که هزینه این کار خیر توسط خیرین گمنام شهرستان باشت پرداخت می شود.

این برنامه با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها، دفتر امام جمعه شهرستان باشت و هئیت رزمندگان اسلام واحد خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت در این جشن گفت؛ خداوند متعال بوسیله اهل بیت علیهم السلام اعمال ما را قبول می کند،قبولی عمل و تکلیف باید طبق رساله انجام گیرد،اما اینکه قبول شده یا نه معلوم نیست ،خیلی از کارها باعث از بین رفتن کارهای خیر می شود مثل خوردن شراب ،که تا چهل روز اعمال انسان پذیرفته نیست.

وی در ادامه افزود ؛روایت هست که محبت به امام علی علیه السلام باعث پذیرفته شدن اعمال انسان می شود ،دومین مورد هم پاک شدن انسان است که به وسیله‌ی اهل بیت علیهم السلام صورت می گیرد.

امام جمعه شهرستان باشت گفت؛اگر کسی میخواهد پاک شود باید از طریق اهل بیت پاک شود،هر چه پاکی در عالم وجود دارد به برکت وجود اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین گنجه ای در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد ؛پاکی بوسیله اهل بیت علیهم السلام باعث رشد فکری و فرهنگی در انسان می شود و انسان را به هدف درست و تعالی می رساند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است...

نظرات کاربران