تازه های سایت

14. شهريور 1401 - 20:44
بازدید امام جمعه موقت و فرماندار باشت از موکب بوستان+تصاویر
بازدید برخی از مسولان شهرستانی از راه اندازی موکب حضرت زینب (س)در بخش بوستان، امام جمعه موقت شهر باشت، فرماندار و جمعی از مسئولین از این موکب بازدید و از زحمات خادمین تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛حجت الاسلام بلادی امام جمعه موقت شهر باشت در این بازدید با تقدیر و تشکر از فرماندار و مسئولین شهرستان باشت به جهت برپایی موکب حضرت زینب « س» ابراز داشت: باید خدا را شاکر باشیم به جهت توفیق در برپایی این موکب که برای پنجمین سال است در این شهرستان برپا می شود.
وی افزود: موکب داری و خادمی زائرین اهل بیت «ع» توفیق بزرگی است.
حجت السلام بلادی مراسم پیاده روی را حرکت بزرگ فرهنگی در کشور نامید و تصریح کرد: شاهدیم که در این ایام در تمام نقاط کشور هرکس به نحوی درگیر این کار فرهنگی است لذا باید از این ظرفیت عظیم معنوی استفاده کافی را برد .
امام جمعه موقت شهر باشت پیاده روی اربعین را ظرفیت مناسب جهت سرمایه گذاری برای خدمت به زائرین دانست و از نقش مردم به عنوان نقش مؤثر در انجام فعالیت های فرهنگی یاد کرد.
حجت الاسلام بلادی افزود: هر گاه مبنای کار فرهنگی مردم باشند آن فعالیت مؤثرتر ، پررونق تر و پررنگ تر خواهد بود.
وی رعایت اخلاق نیکو را اولین نکته در بحث موکب داری دانست و ابزار داشت: زائرینی که به قصد زیارت از این مسیر عبور می کنند با دید بنر موکب حضرت زینب«س» به این جایگاه نگاه می کنند لذا می طلبد که با اخلاق نیکو و شایسته از آنها استقبال شود.
حجت الاسلام بلادی با تقدیر از بخشدار، شورا و دهیار بوستان از همکاری خوب مردم این بخش تقدیر و تشکر کرد و گفت: توفیق بزرگی است که در کنار هم خادم سیدالشهدا باشیم و مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان باشت نیز در این ایام به هر نحو ارادت خود را به اهل بیت «ع» نشان داده اند.

نظرات کاربران