تازه های سایت

12. آذر 1398 - 8:24
کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران:
آقای تاجگردون هم خواهند رفت/ هدفم خدمت به مردم محروم گچساران و باشت است
بالاخره بایدبه صحنه آمد و روزی آقای تاجگردون هم خواهند رفت و باید به آینده فکر کرد و من هم به آینده فکر می کنم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:خلیفه رشیدی ،فرهنگی بازنشسته و کاندیدای انتخابات مجلس 98در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، پس از نام نویسی در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:هدف از حضور در انتخابات خدمت به خلق خدا و مردم مظلوم و محروم شهرستان های گچساران و باشت است.

 

وی افزود: بنده با شعار انتخاباتی خدمت به محرومین و مستضعین پا به عرصه انتخابات گذاشته ام و گرایش سیاسی بنده نیز این است که سرباز ولایت هستم.

 

رشیدی در ادامه در پاسخ به سوالی که قصد ماندن در صحنه رقابت را دارید؟، تصریح کرد: نظرم برای ماندن در عرصه رقابت انتخاباتی است و اگر خداوند بخواهد تا آخر در صحنه خواهم ماند، اما اگر در آینده شرایطی پیش بیاید که قصد کنارگیری داشته باشم، آن کسی که اصلح باشد و آن کسی که کارآمدتر باشد،بازهم در خدمتش خواهیم بود.

 

وی در ادامه با اشاره به دیگر رقبای انتخاباتی در این شهرستان گفت: بالاخره باید به صحنه آمد و روزی آقای تاجگردون هم خواهند رفت و باید به آینده فکر کرد و من هم به آینده فکر می کنم.

 

خلیفه رشیدی معلم بازنشسته گچسارانی اولین فردی که در روز دوم ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری گچساران موفق به نام نویسی برای حضور در انتخابات شد.

گفتنی است رشیدی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات است.

 

 

نظرات کاربران