تازه های سایت

2. آذر 1394 - 22:32
مدیران ناتوان و آفتی به نام نان به نرخ روزخوری!
نویسنده: 
ابوالفضل بابادی شوراب
نان به نرخ روز خوری یکی از مصائب رسانه ای دوران ما در این جغرافیای مظلوم است که فلان فرد رسانه ایی به جهت کسب امتیازاتی به تملق و چاپلوسی یک مدیر دولتی یا غیر دولتی پرداخته.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، نان به نرخ روز خوری یکی از مصائب رسانه ای دوران ما در این جغرافیای مظلوم است که فلان فرد رسانه ایی به جهت کسب امتیازاتی به تملق و چاپلوسی یک مدیر دولتی یا غیر دولتی پرداخته و بوسیله ابزار رسانه ای خود بر ضعف ها و ناتوانی های مدیر امتیاز دهنده پوشش گذاشته و در مقابل نویسندگان حقیقت جو و مدافع مردم که به نقد منصفانه، منطقی و مستدل آن مدیر می پردازند، به تخطئه و تخریب صدای عدالت می پردازد تا اینگونه به وظیفه خود در قبال صاحبانش عمل کرده باشد.

 

 باید پذیرفت مردم ما بیشتر فریفته گفتارند تا شیفته کردار و مطمئنا تا باور عمومی مردم جغرافیای ما بر این باشد که همیشه حق با کسی ست که زیبا سخن بگوید، بازار کاسبی نان به نرخ روز خورها پر رونق خواهد ماند! متاسفانه بعضی از استان های ما شاهد حضور بعضی نان به نرخ روزخورهای حرفه ایست که با استعدادهایی که در این زمینه داشته، توانسته اند حکم هایی گرفته و حقوق های میلیونی به جیب بزنند!

 

متاسفانه بعضی بظاهر روزنامه نگاران و مدیران سایت ها که لکه ننگی بر پیکره جامعه مقدس رسانه ای هستند، برای مبالغ ناچیز قلم مقدس روزنامه نگاری خود را می فروشند و با رسانه ای کردن حضور گاه و بیگاه مدیران تحت حمایت قلم شان در محدوده غیرمرتبط مدیریتی و کاری شان سعی در نشان دادن توانمندی و جذابیتی توخالی از آنان دارند!

 

پوشش اخبار این چنین مدیران نالایقی گاه به حدی است که ترس برمان می دارد که نکند این نان به نرخ روز خورها از لحظات خواب تا معمولی ترین اتفاقات زندگی این مدیران تصویر و خبر مخابره کنند و اوج فعالیت دلسوزانه این مدیران باسواد! را در ٢٤ساعت شبانه روز به رخ بکشند!

 

فارغ از شوخی ذکرشده در جمله فوق، آیا بهتر نیست که رسانه ها جدا از هر گرایش سیاسی بعنوان نمایندگان رکن چهارم دمکراسی در این استانها، بجای رسانه ایی کردن حضور روتین فلان مدیر به بیان مشکلات و معضلات محیط زیستی، معیشت، انتقال آب و ... در این استان ها بپردازند؟

 

برایم تعجب آورست که افراد و رسانه هایی که در دولت قبل، تملق گوی آن مدیران با خط مشی خاص خود بودند، چگونه امروز با نمایش یک چهره اصلاح طلبانه از خویش، در دفاع از عملکرد اعتدال گرایی قدم برمی دارند،گویی چاپلوسی به عنوان شغل اصلی آنان مبدل گردیده و جابجایی قدرت در جناح ها در چگونگی رفتار این رسانه ها و فعالان آن تغییری صورت نداده است!

 

آن چنان که گفته شد درد امروز رسانه های برخی از استان های جنوبی حضور افراد رسانه ایست که به هر بهانه مترصد کاسبی برای منافع مالی خود بوده و با دفاع از مدیران نالایق، مسیر توسعه این استان های محروم را با ناهنجاری هایی مواجه کرده و به بیراهه می کشانند، البته نقش مدیران ناتوان و فاقد مدرک مناسب تحصیلی نیز در رشد و پر و بال دادن به آنها بی تاثیر نبوده است.

 

 

 

ابوالفضل بابادی شوراب

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران