تازه های سایت

11. دى 1394 - 17:20
آقای استاندار تبعیض باید چگونه باشد که برخورد کنید! /آقای خاص با خودروی شاسی بلند
آقای استاندار تبعیض باید چگونه باشد که روز گذشته هم در جلسه فرماندار گچساران با کاندیداهای گچساران همه کاندیداها خودروهایشان را در مقابل فرمانداری یعنی بیرون فرمانداری پارک می کنند و پیاده وارد فرمانداری می شوند اما نماینده مورد حمایت شما درب فرمانداری را برایش باز می کنند تا وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، به نقل از صبح زاگرس، یادداشت یکی از مخاطبان - حتما در رسانه ها و سایت ها خوانده اید که مدیران از بالا به پایین دولت تدبیر و امید می گویند ما دخالتی در انتخابات نداریم و بی طرف هستیم !

حتما خوانده اید که می گویند برای ما مشارکت حداکثری ملاک است !

حتما خوانده اید که مدیران دولتی حق جانبداری از نامزد خاص را در ایام انتخابات ندارند !

حتما خوانده اید که اگر مدیران قصد همراهی نامزدهای انتخاباتی را هم دارند خارج از وقت اداری مجاز هستند در غیر اینصورت باید مرخصی بگیرند !

حتما شنیده اید که استاندار ما  هم گفته است که ما هم برخورد می کنیم !

حتما شنیده اید که فرماندار دولت تدبیر و امید در گچساران هم گفته است من هم هیچ تفاوتی بین تمامی کاندیداها نخواهم گذاشت وبه والله سوگند می خورم بی طرف باشم.

اما دوستان من اینها فقط گفته اند.

بله دوستان اینها گفته اند عمل که نمی کنند.

آیا براستی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانداری که بارها می گوید من باید بواسطه تاج گردون هماهنگ کنم تا استاندار فلان وزیر را ببیند برخورد می کند!؟.

آیا استاندار با رئیس اداره ای که برادرش رئیس برنامه و بودجه استان است برخورد می کند؟.

 

آقای استاندار مگر حمایت و تبعیض باید چگونه باشد که شما ببینید! .

 

در روز ثبت نام داوطلبین دهمین دوره مجلس تمام ثبت نام کنندگان خودروهایشان را در مقابل فرمانداری گچساران پارک کردند و پیاده به داخل فرمانداری رفتند، به جز همان آقای خاص که با خودروی شاسی بلندش به داخل حیاط فرمانداری آمد و فرماندار سابق باشت به استقبالش رفت و رو بوسی محکمی راه انداختند .

 

تبعیض باید چگونه باشد رئیس اداره فرهنگ وارشاد گچساران در وقت اداری به مصاحبه مطبوعاتی تاجگردون می آید تا کنارش بنشیند اما برای دیگر کاندیداها را حضور نمی یابد و برایش مهم هم نیستند!.

 

آقای استاندار تبعیض باید چگونه باشد که روز گذشته هم در جلسه فرماندار گچساران با نامزد های دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت همه کاندیداها خودروهایشان را در مقابل فرمانداری یعنی بیرون فرمانداری پارک می کنند و پیاده وارد فرمانداری می شوند اما نماینده مورد حمایت شما درب فرمانداری  را برایش باز می کنند تا وارد شود. 

 

انتهای پیام/م /

دیدگاه‌ها

خودت داری میگی نماینده نه فرد عادی آنهایی که شما درپوش صحبت میکنی شخص عادی هستند مثل خودت
درود بر تاجگردون
بابا تو دوره خود شما تا دو روز قبل از انتخابات فرمانداران جلو نماینده خم و راست مس شد حالا 2 ماه مانده به انتخابات نماینده مردم اجازه نداره با خودرو شخصی وارد فرمانداری بشه برو بابا خجالت بکش
شماره موبایل و تلگرام: 09398432233 سلام سایت ما را با مشخصات زیر، لینک کنید شبستر خبر http://shabestarnews.ir سپس به ما اطلاع بدهید تا سایت شما را در شبستر خبر، لینک کنیم دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی
همه در این جامعه دارای شخصیت هست...فرد عادی وغیر عادی نداربم.همه بنده خدا هستند

نظرات کاربران