تازه های سایت

13. اسفند 1394 - 7:46
آسیب شناسی شکست اصولگرایان
چرا اصولگرایان در گچساران و باشت شکست خوردند
نویسنده: 
نوربخش صالحی
در این میان همه نگران از حمایت علنی سران اصولگرایی بودند تا اینکه آقایان حسینی،جعفری و خورشیدی با سکوت،روبورسی و دو پهلو سخن گفتن و مصاحبه کردن خود در رسانه ها باعث ریزش آراء این جریان و گسیل آراء بسمت نماینده فعلی شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، نوربخش صالحی در یادداشتی نوشت: ابتدا به همه مردم به جهت شرکت پرشور در انتخابات و نیز به رقیب سیاسی و حامیان وی تبریک گفته و توصیه میشود رقابت را به رفاقت بدل و اخلاق سیاسی را رعایت نمایند.

 

ماراتن سیاسی انتخابات همچون مسابقه ورزشی چون فوتبال است که در آن برد و باخت است. برنده انتخابات اگر بخواهد برای چهار سال آینده هواداران خود را از دست ندهد میبایست عملکرد خود را بهتر نماید و به وعده های خود عمل نماید چرا که مردم به وی اعتماد کرده و به او رای داده اند و در صورت عملکرد خوب رویشهای جدیدی خواهد داشت در غیر اینصورت ریزشهای وی دوچندان شده چرا که مردم ما عقد اخوت دائمی با کسی نبسته اند و بازنده این کارزار سیاسی خیلی باید تلاش نماید تا برای چهار سال آینده بتواند اعتماد مردم را بدست آورد تا مردم به سمت او یا کسیکه از این طیف انتخاب میشود، کشیده شوند.

 

لذا برای اینکار میبایست آسیب شناسی کنیم که علت باخت و عدم موفقیت طیف اصولگرایی چه بوده است. اصولگرایان گچساران و باشت که در انتخابات چهار سال گذشته بازنده شدند و دلیل اصلی آن وجود سه کاندید شاخص با رای بالا در صحنه بود که همین امر باعث تقسیم رای شد و بالاخره کاندید اصلاحات با یک نفر در صحنه توانست به مجلس راه یابد.

 

لذا حدود دو سال قبل از انتخابات فعلی سران اصولگرایی با تشکیل جلسات با دو نماینده سابق این جریان در تهران و اظهار گلایه های خود بصورت رودررو، موافقت کردند در صورتیکه اتاق فکر این جریان در گچساران و باشت بر سر کاندیدی به نتیجه برسند بی درنگ از آن حمایت میکنیم که پس از جلسات و نشستهای متعدد کاندید ترک زبان را بدلیل پاک دستی، تخصص در حوزه های نفت و گاز و رای آوری خوب از همزبانهای خود و بدلیل شعار وحدت ترک و لر معرفی و تبلیغات غیررسمی شروع تا به علنی رسید.

 

در این میان همه نگران از حمایت علنی سران اصولگرایی بودند تا اینکه آقایان حسینی، جعفری و خورشیدی با سکوت، روبورسی و دو پهلو سخن گفتن و مصاحبه کردن خود در رسانه ها باعث ریزش آراء این جریان و گسیل آراء بسمت نماینده فعلی شدند.

 

لذا با این تفاصیل این سه فرد که از سران اصولگرایی است به اضافه دلایلی چون عدم مقبولیت زیاد کاندید منتخب در میان ترک زبانها (بقول خودشان)، عدم حمایت سردار خورشیدی بدلیل اینکه در ادوار گذشته که کاندید بوده آقای فولادی از وی حمایت نکرده و نیز عدم حمایت کامل کاندید منتخب از همه فرزندان ترک زبان در زمانیکه دارای پستهای مدیریتی متعدد بوده و نیز بدلیل تبلیغات ضعیف در رسانه ها و فضای مجازی از جمله سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی و نیز بدلیل سخنان توهین آمیز و غیر ضروری بعضی از لیدرهای کاندید ترک که باعث رنجش خاطر حامیان آقای جعفری و ترک زبانها گردید، عدم برنامه ریزی خوب، نامناسب بودن فضای ستاد و عدم تفکیک ستاد برادران و خواهران، عدم تبلیغات مناسب پوستری و چاپ بیوگرافی و سی دی های تبلیغاتی و پذیرایی نامناسب در محل ستاد و در همایشها و اینکه وی میبایست از چهار سال گذشته در شهر گچساران سکونت میکردند؛ باعث شد تا کاندید جبهه متحد و پیشگامان وفاق و همدلی در انتخابات مجلس بازنده شود.

 

لذا اگر اصولگرایان در این حوزه بخواهند در دور آتی حرفی برای گفتن داشته باشند، ابتدا باید اختلافات را کنار گذاشته و با برنامه ریزی مناسب کاندیدی جوان و با تجربه خوب و دارای بیان خوب و دارای شفافیت از نظر سیاسی و فراجناحی عمل کردن و دارای محبوبیت اجتماعی خوب و جوان پسند بودن انتخاب که بتواند در مقابل رقیب قدعلم کند تا در دور بعدی برنده میدان باشد در غیر اینصورت مجدداً بازنده خواهند بود. در پایان توصیه میشود اختلافات را کنار گذاشته و دست همیاری و کمک به همدیگر داده و برای عمران حوزه خود تلاشمان را دوچندان نماییم.

 

 

انتهای پیام/ک308

 

دیدگاه‌ها

مگه شکست خوردند؟؟؟؟ خخخخ
آقا می خوای برنده شی باید خرج کنی و به جوانان بها بدین .... واقعا این دوره خیلی بی برنامه و نا منسجم عمل کردیم...
اظهرمن الشمس بودکه کاندیدشماکاراکتررای آوری راندارد!
تازنده ایم شکستتون خواهیم داد دوره های قبل هم شکست خوردین
باسلام خدمت همه دوستان ونویسنده عزیز.اصولگراین شکست نخوردند چرا که برای مردم گچساران وباشت حزب قرار نیست کاری بکند حزب وجناح بر می گردد به کلان شهر های که مردم برایشان ممکن نیست همه افراد رابه شخصه بشناسن پس به جناح رای می دهند و درشهرستان باشت وگچساران این دوره خداراشکر تقریبا مردم بدون حزب و جناح بازی به میدون اومدن واگر دقت کنید اکثر کسانی که یک روزی دم از اصو لگرایی می زدند با جناب تاج گردون هم پیمان شدند وبه ایشان رای دادن واین چه کار زیبا وبه جایی بود.انسان وقتی قرار است انتخاب کند باید خوب انتخاب کند،عاقلانه انتخاب کند.دکتر تاج گردون امتحان خودش راپس داده بود وثابت کرده بود که می تواند آینده گچساران وباشت رابسازدو انسان وقتی برایش ثابت شدکه فلان شخصیت از هرجهت بهتر از دیگر کاندیدهاست باید به او رای بدهد وحتی شرع هم این را می پسندد.اصلا واجب است به فرد لایق رای بدهد وحتی رقیب نماینده وقتی بفهمد طرف مقابل لایق تراست برای رفتن به مجلس واجب است انصراف دهد رقابت معنا ندارد. مردم آگاه شدن ونسبت به افراد وگذشته افراد شناخت دارند،جناب دکتر تاج گردون حتی یک برگه سیاه در پرونده شغلی چندین ساله خود در مدیریتهای کلان کشوری ندارد.ایشان فردی لایق و ولایت مداراست. جوانان این مرز وبوم دوست نداشتند نماینده ای به مجلس بفرستند که بعد از انتخابات با پیدایش نکنند ویا با زربین درمجلس شورای اسلامی به دنبالش بگردن. خوشبختانه اصولگرا واصلاح طلب دست به دست هم دادند تا جناب دکتر تاج گردون با اقتدار هرچه بیشتر وارد مجلس شود واین اقتدار وبرتری 3برابری بر رقیب شاید در کشور اولین باشد. امیدواریم که جناب دکتر تاج گردون با انگیزه و باهمت وپشت کار آینده این دو شهرستان وآینده جوانان این دو شهرستان را بیش از پیش هموار کند. با تشکر از طرف یک اصول گرای حامی دکتر تاج گردون

نظرات کاربران